کد خبر : 1171288 | 17 شهریور 1393 ساعت 08:19 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: اگر رحمتی نبود شرایط بدتری داشتیم

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: اگر تیم نتیجه نمی‌گیرد عدم هماهنگی در تمام خطوط است.

حسینی: اگر رحمتی نبود شرایط بدتری داشتیم
سیدعلی حسینی در خصوص اولین پیروزی پیکان در لیگ چهاردهم اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل قهرمان سال گذشته انجام دادیم و دوندگی زیادی داشتیم که توانستیم در این بازی به برتری برسیم. با این برد شخصیت و اعتماد به نفس خوبی به دست آوردیم که امیدوارم در ادامه لیگ هم شاهد پیروزی‌های پیکان باشیم.

وی در مورد اینکه اولین برد پیکان در هفته هفتم رقم خورد، گفت: به هر حال ما تغییرات زیادی داشتیم و هماهنگی این بازیکنان سخت و دشوار است. به تازگی به لیگ برتر آمده‌ایم و زمان می‌برد بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. درست است که پدیده هم تازه به لیگ برتر آمده و نتایج خوبی گرفته اما همه مثل هم نمی‌شوند. مطمئن باشید از الان به بعد پیکان برای هر حریفی سخت و دشوار خواهد شد.

مدافع پیکان در خصوص مصدومیتش در دیدار مقابل فولاد تصریح کرد: من در دقیقه 30 از ناحیه کشاله پا دچار مصدومیت شدم و دیدم نمی‌توانم بازی را ادامه دهم. با بدشانسی روبرو شدم و حالا 3-4 هفته باید طول درمان خود را سپری کنم. امیدوارم که بتوانم هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل برسم.

حسینی در مورد اینکه عملکرد خط دفاعی پیکان متزلزل بوده و اگر واکنش‌های سید مهدی رحمتی نبود این تیم شرایط بدتری داشت، تاکید کرد: به نظرم تنها خط دفاعی مقصر نبوده است زمانی که خط‌های جلوتر اجازه می‌دهند حریف پاس‌کاری کند و به محوطه جریمه برسد، ضعف سایر نقاط را هم می‌رساند و به خط دفاعی فشار می‌آید. البته مهدی (رحمتی) هم زحمت زیادی کشید. به نظرم تمام تیم از نظر دوندگی پایین بودند و در تمام خطوط کم‌کاری وجود داشته است.

وی که در فصل گذشته در تیم فوتبال راه‌آهن بازی می‌کرد و با ابراهیم‌زاده شرایط دشواری را گذراند در خصوص اینکه پیکان هم در این فصل به سرنوشت فصل گذشته راه‌آهن دچار خواهد شد یا نه،‌ گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد. شما جدول را نگاه کنید ما با یکی دو برد می‌توانیم خیلی راحت به رتبه‌های میانی جدول بیاییم. ما فصل گذشته در راه‌آهن شرایط خیلی دشواری را تحمل کردیم و به نظرم در ابتدای فصل هم یارگیری مناسبی صورت نگرفت. در مجموع نمی‌توان پیکان را با راه‌آهن مقایسه کرد. روزهای خوبی را در این تیم خواهیم دید و هر چند صحبت در مورد کسب سهمیه آسیایی سخت است اما می‌توانیم در سال‌های آینده قدم‌های محکم‌تری برداریم.

دیدگاه‌ها