کد خبر : 1172067 | 21 شهریور 1393 ساعت 12:57 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهمن صالح نیا در جشن باشگاه سپیدرود

نشست هم اندیشى باشگاه سپیدرود رشت با شرکت مسئولان سیاسى و ورزشى استان، کادر فنى و بازیکنان، اصحاب رسانه، پیشکسوتان فوتبال و هواداران این باشگاه قدیمى برگزار شد.

بهمن صالح نیا در جشن باشگاه سپیدرود
به گزارش "ورزش سه "، در ابتداى اين مراسم ابتدا محمد پورمحسن مديرعامل سپيدرود ضمن خوش آمد گويى به مهمانان به تشريح شرايط موجود اين باشگاه پرداخت و هدف گذارى اعضاى هيات مديره سپيدرود را حضور در ليگ برتر دانست. پورمحسن از تمام مسئولان استان و شهر رشت درخواست نمود تا به کمک فوتبال بشتابند.

مديرعامل سپيدرود با آرزوى موفقيت براى سه تيم ملوان، داماش و سپيدرود در ليگ هاى برتر، دسته اول و دوم گفت: مطمئن باشيد موفقيت هر تيم گيلانى موجب خوشحالى همه مردم گيلان مى شود و در باشگاه سپيدرود به روى همه پيشکسوتان اين استان باز است.

احمد صومى سرمربى سابق و يکى از قديمى ترين پيشکسوتان اين باشگاه در ادمه به بيان تاريخچه اين باشگاه پرداخت و عنوان نمود که تاريخ فوتبال کشور با سپيدرود گره خورده است. سپس وى از بهمن صالح نيا بنيانگذار ملوان درخواست نمود تا در اين مراسم پشت تريبون قرار بگيرد.

صالح نيا در حالى که اشک در چشمانش حلقه زده بود، گفت: به واقع من در اين لحظه شوکه هستم و نمى توانم حرف بزنم. من از ته دل خوشحالم که در اين جمع حضور دارم. سپيدرود و ملوان دو يار جدانشدنى از هم هستند و تمام زندگى گذشته ما سرشار از خاطرات مشترک و زيباست. من آروز دارم سپيدرود به روزهاى اوج باز گردد که بدون شک موجب اعتلاى فوتبال اين استان خواهد شد.

دیدگاه‌ها