کد خبر : 1172910 | 25 شهریور 1393 ساعت 11:43 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوکای: فرکی دنبال یک قهرمانی دیگر است

مهاجم تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که این تیم مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است و به‌زودی دوباره صدرنشین خواهد شد.

سوکای: فرکی دنبال یک قهرمانی دیگر است
جواهیر سوکای در مورد وضعیت خودش در سپاهان و اینکه امسال بیشتر نیمکت‌نشین بوده است گفت: مدتی مصدوم بودم ولی خوشبختانه الان وضعیت بهتری دارم و خودم را آماده می‌کنم تا به بازی بعدی برسم. توجهی به هفته‌های گذشته ندارم و در تمرینات تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و در ترکیب اصلی قرار بگیرم. برای من موفقیت سپاهان از همه چیز مهم‌تر است و هیچ‌وقت دوست ندارم برای تیمم حاشیه درست کنم.

به گزارش تسنیم، وی درمورد جدایی زلاتکو کرانچار از سپاهان اظهار داشت: تصمیمی که کرانچار گرفت برای من غیرمنتظره بود. ما یک روز تمرین داشتیم که کرانچار برایمان صحبت کرد و گفت دیگر نمی‌خواهد بماند. واقعا غافلگیر شدیم و نمی‌توانستیم رفتن او را باور کنیم. کرانچار زحمات زیادی برای سپاهان کشید و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

سوکای در خصوص انتخاب حسین فرکی به‌عنوان سرمربی جدید سپاهان عنوان کرد: شناخت زیادی از سرمربی جدید ندارم، ولی این برای ما خوشحال‌کننده است که باشگاه فردی را انتخاب کرده که سال گذشته با فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر شد. فرکی در فضای جدیدی قرار گرفته و می‌خواهد قهرمانی جدیدی را با یک تیم دیگر در لیگ ایران تجربه کند. امیدوارم با این مربی قهرمان لیگ برتر شویم.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه این تیم چه زمانی دوباره صدرنشین لیگ برتر خواهد گفت: رقابت بین تیم ها فشرده است ولی ما خوشبختانه فاصله را کم کردیم و به زودی هم صدرنشین می شویم. سپاهان مدعی اول قهرمانی است و شانس قهرمانی ما از بقیه مدعیان بیشتر است. 5 تیم دیگر هم دنبال قهرمانی هستند ولی من معتقدم رقیب اصلی ما استقلال است.

دیدگاه‌ها