کد خبر : 1173128 | 26 شهریور 1393 ساعت 15:08 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

راموس قوی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کند

آدریان راموس در نخستین بازی‌هایش با پیراهن دورتموند نمایش قابل قبولی ارائه داد و حتی بیشتر از چیرو ایموبیله به چشم آمد. با این حال یورگن کلوپ انتظار بالاتری از این کلمبیایی خجالتی دارد.

راموس قوی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کند
به گزارش "ورزش سه"، راموس در تمرین دورتموند به خبرنگاران گفت: "از بودن در این شهر خوشحالم." او تنها همین چند کلمه را به زبان آورد. او بسیار آهسته صحبت می‌کند و بعد از پنج سال حضور در فوتبال آلمان هنوز به زبان آلمانی تسلط پیدا نکرده است. این بازیکن 28 ساله که با ماتیاس گینتر همخانه است، اعتقاد دارد باید حرف‌هایش را در زمین بازی بزند.
کارنامه وی در بوندسلیگا عبارتند از 94 بازی، 34 گل و 18 پاس گل. با اینکه نظر بسیاری از باشگاه‌های تراز اول به او جلب شده بود، بروسیا دورتموند موفق شد این بازیکن را با مبلغ ده میلیون یورو از هرتابرلین به خدمت بگیرد.
راموس پس از ماریو مانژوکیچ، اشتفان کیسلینگ و رابرت لواندوفسکی چهارمین مهاجم برتر بوندسلیگا لقب گرفته است.
او شنبه گذشته در دیدار مقابل فرایبورگ در هفته سوم بوندسلیگا عالی ظاهر شد و تیم حریف از مهار او واقعا عاجز بود.
کلوپ درمورد عملکرد این بازیکن اذعان کرد: "او یک مهاجم فوق‌العاده است که بهتر از این هم می‌تواند باشد. او یک جوان خجالتی است که توانایی‌هایش بسیار بیشتر از آن چیزی است که به آن باور دارد."
این اظهارات چیزی است که راموس در تیم ملی کلمبیا از آن محروم بود. او سال‌ها مانعی به نام رادامل فالکائو را پیش روی خود داشت و نیمکت‌نشینی طولانی مدت روحیه او را پایین آورده بود.

دیدگاه‌ها