کد خبر : 1173443 | 28 شهریور 1393 ساعت 16:23 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلیه تازه جواب داد

بازگشت مظاهری به زندگی طبیعی

وحید مظاهری بازیکن خوب سالیان گذشته فوتبال ایران که طی 2 سال گذشته با مشکل سیستم دفع سموم از گردش خون خود مواجه بود، خوشبختانه از کلیه جدید دریافتی خود پاسخ مثبت گرفته و وارد سیر جدید زندگی شده است.

بازگشت مظاهری به زندگی طبیعی
 به گزارش "ورزش سه"، وحید مظاهری 41 ساله که فوتبال را از پرسپولیس شروع کرد و بعدها در تیم هایی مثل فولادخوزستان، ابومسلم و ... بازی کرد. درحال حاضر به عنوان مربی تیم امید پرسپولیس در کنار جواد حسن زاده فعالیت  می‌ کند. او با این کلیه جدید فعالیت های طبیعی خود را به طور کامل انجام  می‌ دهد، با این حال تنها مشکل او این است که داروهای مربوط به درمان سیستم دفع سموم را باید تا آخر عمر مصرف کند.

مظاهری که این روزها پرسپولیسی ها را عامل بازگشت خود به حیات می‌ داند درباره عملکرد پرسپولیس عنوان  می‌ دارد که با وجود آنکه ساختار پرسپولیس امسال برای یک عنوان قهرمانی بلامنازع بنا نشده است با این حال اعتقاد دارم تیمی که برابر راه‌آهن آنگونه بازی کرده و از خود لیاقت نشان داد. در روزهای آینده با کسب آمادگی مضاعف و برگشت ستارگانی مثل پیام صادقیان، رضا نوروزی و مهدی دغاغله و احیانا جذب بازیکن در نیم فصل بدل به یکی از مدعیان اصلی خواهد شد.

دیدگاه‌ها