کد خبر : 1173495 | 28 شهریور 1393 ساعت 21:09 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

مربی ملوان: امروز توپ با ما قهر بود

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: متأسفانه توپ با ما قهر بود و نخواست وارد دروازه پیکان شود به همین دلیل آنها بازی را بردند.

مربی ملوان: امروز توپ با ما قهر بود
 نصرت ایراندوست سرمربی ملوان پس از شکست تیمش مقابل پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر نشد و محمد غدیر بحری کمک اول خود را به نشست خبری فرستاد.

به گزارش تسنیم، مربی ملوان درمورد بازی گفت: همان طور که از قبل اعلام کردیم برای کسب امتیاز و انجام یک بازی زیبا به تهران آمدیم اما متأسفانه توپ امروز با ما قهر بود و نخواست وارد دروازه تهرانی‌ها شود. در هر حال آنها به 3 امتیاز رسیده‌اند و من با آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: صد درصد حق ملوان بود که مسابقه را ببرد و مقابل 5 یا 6 موقعیت ما تیم پیکان 2 یا 3 موقعیت داشت. ما خوب بازی کردیم و بازیکنان‌مان تلاش مضاعف کردند اما همان طور که اشاره کردم نتوانستیم دروازه پیکان را باز کنیم.

کمک اول نصرت ایراندوست در مورد 3 صحنه مشکوک به پنالتی که شاگردانش در محوطه جریمه تیم پیکان ایجاد کردند و داور اعتقادی به پنالتی بودن این صحنه‌ها نداشته نیز عنوان کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و بهتر است این موضوع را به کارشناسان داوری بسپاریم. در هر حال صحنه‌ها مشکوک بود.

دیدگاه‌ها