کد خبر : 1173639 | 29 شهریور 1393 ساعت 16:02 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

برجلو: برای لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم

صمد مرفاوی به محمد برجلو اعتماد کرد. آن هم مقابل سپاهان در فولادشهر، مسابقه‌ای که می‌توانست در صورت اشتباه یا شکست، موقعیت صبا را متزلزل کند.

برجلو: برای لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم
در روزی که صبای قم با سه دفاع بازی می‌کرد برجلو پیستون چپ و جلوتر از پیروز قربانی بازی می‌کرد. محمد برجلو در مورد این بازی به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: «برای ما کسب امتیاز خیلی اهمیت داشت به همین دلیل برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتیم چون می‌دانستیم میزبان از کمترین فرصت‌ها بیشترین استفاده را می‌برد. نیمه اول به هدفمان رسیدیم و طبیعی هم بود که سپاهان در 45 دقیقه دوم برای جبران گل خورده فشار حملاتش را بیشتر کند. البته ما در ثانیه‌های پایانی یک فرصت عالی را از دست دادیم»

برجلو در مورد اینکه سپاهانی ها اعتقاد به بازی تاخیری صبا داشتند اینطور توضیح می‌دهد: «همانطور که گفتیم سپاهان در نیمه دوم حملاتش را بیشتر کرد و ما هم اگر فضای زیادی به آنها می‌دادیم به مشکل می‌خوردیم. به نظرم بچه‌ها خوب کار کردند و سعی در کنترل بازی داشتیم و هیچ برنامه‌ای برای به تاخیر انداختن زمان بازی به ما نداده بودند، با این حال تساوی هم نتیجه بدی نبود»

برجلو که به ترکیب اصلی تیمش اضافه شده بود در این باره می‌گوید: «من مزد تلاشم را گرفتم و در هفته‌های گذشته هم که بازی نمی‌کردم به تصمیم سرمربی احترام می‌گذاشتم چون هر جا که بودم موفقیت تیم برایم در اولویت بوده است. از این به بعد هم باید تلاشم را مضاعف کنم تا جایگاهم را از دست ندهم»

دیدگاه‌ها