کد خبر : 1174116 | 31 شهریور 1393 ساعت 17:20 | 56.8K بازدید | 0 دیدگاه

ضیایی:پرسپولیس منطقی تر از استقلال است

محمدحسین ضیایی هافبک سابق شاهین ویکی از مربیان لیگ برتر در 12 سال گذشته درباره لیگ ایران و تحلیل آن به نکاتی ویژه اشاره کرد او از عملکرد خوب پرسپولیس در استفاده صحیح از نیروهایش تجلیل کرد.

ضیایی:پرسپولیس منطقی تر از استقلال است
به گزارش "ورزش سه"ضیایی در این باره میگوید؛استقلال در حال حاضر بهترین تیم لیگ است هم از حیث قدرت نیروهایش و هم از جهت نوع بازیهایی که ارایه میدهد اما در 2 بازی آخر آنها استفاده درستی از نفرات خود نکردند تحلیل من این است که نفرات جانشین این تیم اصلا در حد نفرات داخل میدان نبودند به عنوان نمونه حتی یک آندرانیک تیموریان افت کرده هم به نظر من از همه جانشین هایش بهتر است وبیرون کشیدن آندو به هیچ وجه درست نبود.

ضیایی درباره پرسپولیس میگوید تغییرات نیمکت این تیم مثبت بوده است و آمدن درخشان به جای دایی ،این تیم را بهتر کرده است چرا که حالا پرسپولیس راه استفاده از یاران خود را آموخته است و از داشته های خود که از نفرات استقلال هم سطح پایین تری دارند،به درستی بهره میبرند.

ضیایی در پاسخ به سوالی درباره این که بهترین مرد امروز فوتبال ما کیست میگوید ؛من به نحو روشنی پیش بینی میکنم که مهدی طارمی میتواند عنواو بهترین بازیکن امسال لیگ را در پایان رقابتها داشته باشد ،او در حال حاضر بهتر از همه مردان لیگ ایران بازی میکند و من برایش روزهای خوبی را میبینم او میتواند به آینده فوتبال ملی ما هم کمک کند.

دیدگاه‌ها