کد خبر : 1174250 | 01 مهر 1393 ساعت 11:32 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی آماده ام

خسروی: مقابل تراکتور توانمان را نشان دادیم

استقلال خوزستان توانست تراکتور را متوقف کند، یکی از بازیکنان خوب این تیم رامین خسروی که در پستهای مختلفی برای استقلال بازی می کند بعد از مصدومیتی که داشت حالا آماده بازی است.

خسروی: مقابل تراکتور توانمان را نشان دادیم
رامین خسروی به "ورزش سه" می گوید: خدارا شکر بعد از یکی دو هفته دوری و مصدومیتی که داشتم این هفته خیلی خوب تمرین کردم و برای بازی آماده هستم و در صورت صلاحدید آقای ویسی اگر بازی کنم با تمام وجود تلاشم را می کنم و اگر هم بازی نکنم باز هم برای موفقیت تیمم دعا می کنم.

خسروی در مورد بازی تیمش مقابل تراکتور می گوید: این توانایی واقعی ما در مقابل تیم صدرنشین لیگ بود شما مطمئن باشید که تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می توانیم در ادامه به موفقیت برسیم چراکه در ابتدای فصل مجموعه کادر فنی و بازیکنان و همچنین مدیریت زحمات زیادی کشیده اند و قطعاً لیاقت ما یک جایگاه خوب در لیگ برتر است.

مدافع، هافبک استقلال خوزستان در پایان می گوید: امسال فاصله تیمها کمتر شده و من فکر می کنم تا پایان فصل شاهد تغییرات زیادی در جدول باشیم اما آن چیزی که برای ما و شخص آقای ویسی مهم است این است که بتوانیم خودمان را به میانه بالای جدول برسانیم و با انجام بازی های خوب هوادارنمان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها