کد خبر : 1175183 | 04 مهر 1393 ساعت 22:33 | 74.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناامید کننده ترین های هفته!

دوچرخه سوار گمنام و کم سن و سال، مدال طلای بازی های آسیایی گرفت، هندبال به هر نحوی سرانجام به نیمه نهایی راه یافت و تازه رشته های پر امید برای کسب مدال از راه می رسند تا بتوانیم کمی در وجودمان احساس امیدواری کنیم، که: چقدر خوب (و خوش شانسیم) ما!

ناامید کننده ترین های هفته!
  به گزارش "ورزش سه" ، در همین روزهای پر امید نیز فوتبال توانسته سایه سنگینش را روی خوش خیالیمان بکشد. جایی که پس از حذف مفتضاحانه تیم فوتبال امید کشورمان، یک هفته سراسر ناامید کننده در لیگ برتر فوتبال کشورمان را تجربه کردیم. لیگی که مثل برق و باد یک سومش گذشت و نتایج سینوسی تیم ها نشان از بی ثباتی محض می دهد.

تیم های ناامید کننده: استقلال، پدیده، ملوان
استقلال و پدیده انگار با یکدیگر قول و قرار گذاشته اند که تا هفته دوازدهم و مصاف این دو تیم با هم فقط ببازند! دو تیمی که تا پیش از هفته هشتم، با یکدیگر بر سر رکورد کمترین تعداد باخت رقابت داشتند حالا در کسب شکست های متوالی یکه تازی می کنند. این البته قطعا بر روی میزان حضور تماشاگران دو تیمی که تاکنون بیشترین تعداد تماشاگر را به ورزشگاه ها کشانده اند تاثیر منفی خواهد گذاشت. همان کاری که ملوان با ایراندوست و پس از جدایی اسکوچیچ به بهترین نحو موفق به انجامش شد. قوهای انزلی تا جایی بد کار کرده اند که یکی مانده به آخرند، هوادارانشان را فراری داده اند و عده ای از همان ها که مانده اند هم به بازیکنان خودی اعتقادی ندارند. با این وضعیتی که قوهای سفید انزلی دارند شاید مجبور شویم در لیگ پانزدهم فقط از خاطرات شمال بگوییم!

بازیکنان ناامید کننده: ملی پوشان آبی ها و بقیه
قلعه نویی حق دارد از ملی پوشانش گله کند وقتی سه تایشان آنقدر مبتدیانه، کند، بی اثر و عجیب عمل کردند که دروازه استقلال برای بار دوم مقابل ذوب آهن باز شد. یعنی آنها هنوز هم ریکاوری نشده اند؟
اگر جای تماشاگران پدیده نشسته بودید حتماً با آنها هم عقیده می شدید که این دو نفر بدجوری سوهان اعصابشان شده اند. امرایی نا آماده و شاکری افت کرده، از مهمترین عوامل خراب کردن موقعیت های پر شمار گلزنی تیم پدیده در چند هفته گذشته بوده اند. شجاع خلیل زاده هم که از او اعتماد به نفس بالایی سراغ داریم، پس از نمایش های نامید کننده در فینال هفته گل به خودی زد .
برای پست شماره یک هم باید از هواداران پرسپولیس پرسید که بین سوشا و نیلسون کدام را انتخاب می کنند؟ اینکه وقتی کدام گلر، محافظت از دروازه سرخپوشان را بر عهده دارد آنها هراس کمتری از گل خوردن دارند؟

داور ناامید کننده: غلامرضا جباری
هرچند در بیشتر صحنه ها (حتی در واپسین دقایق بازی و کنار پرچم کرنر) با جاگیری مناسب به اتفاقات بسیار نزدیک بود اما سوت هایش آنچنان که باید نبود. او برای پرسپولیس خطاهایی را گرفت که دقیقاً مشابه همان ها را به نفع میهمان اهوازی سوت نزد. او حتی برخورد بسیار نامناسب و ادامه دار مدافع خارجی استقلال اهواز را بی جواب گذاشت و بسیار مستاصل عمل کرد و اصلا مشخص نشد که چرا کولیبالی اخراج نشد؟!

مربی ناامید کننده: مرزبان
شاید بپرسید چگونه مربی ای که به علت محرومیت کنار زمین نبود شایسته حضور در این لیست است؟ فرقی نمی کند، مرزبان چه کنار زمین باشد یا نباشد، مربی ای نیست که بازیکنانش از او حساب ببرند! آنها هرچقدر دلشان بخواهد اشتباه می کنند و بی خیالند و مرزبان همچنان تعویض های تکراری اش را تکرار می کند.

ورزشگاه ناامید کننده: ثامن الائمه مشهد
اسکوربورد خاموش، اسپایدر کمی که فقط اسپایدرش هست و شلوغی بی حد جایگاه که از تعداد بالای خدم و حشم تیم مشهدی نشأت می گیرد.
چیزی هست که در این هفته از رقابت ها شما را نامید کرده و از قلم افتاده باشد؟

دیدگاه‌ها