کد خبر : 1175205 | 05 مهر 1393 ساعت 04:42 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

مصطفی جوکار: نقره و برنز برایم ارزشی ندارد

ملی پوش وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد ایران تاکید کرد: تنها هدفم کسب مدال طلای بازیهای آسیایی است، چرا که نقره و برنز این بازی‌ها ارزش چندانی برایم ندارد.

مصطفی جوکار: نقره و برنز برایم ارزشی ندارد
میثم مصطفی جوکار اظهار کرد: خدا را شکر با اردوهای خوبی که پشت سر گذاشتیم، به آمادگی مطلوبی رسیدم و آماده کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی هستم. در چند ماه گذشته تیم ملی تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشته و کادر فنی زحمات زیادی را متحمل شد، چرا که برای هر وزن به صورت مجزا برنامه‌ریزی دقیقی انجام دادند تا کشتی‌گیران به صورت دقیق با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوند.

به نقل از ایسنا، کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با تاکید بر این که مهم‌ترین هدفش کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی است، گفت: رسیدن به مدال نقره یا برنز بازی‌های آسیایی ارزش زیادی ندارد و تمام توان خود را به کار می‌گیرم تا علاوه بر کسب مدال طلا نقش مهمی در رتبه تیمی ایران داشته باشم. فقط مدال طلا است که می‌تواند جواب خوبی برای زحماتم در طول چند ماه گذشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: چند سال پشت خط تیم ملی بودم. ان‌شاءالله بتوانم مزد زحماتم را بگیرم و ناکامی‌ها را جبران کنم. ما تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و اگر صحبت‌ها و روحیه دادن های خادم نبود نمی‌توانستیم از پس تمرینات سخت و پرفشار بر بیاییم.

جوکار در پایان اظهار کرد: همیشه بار سنگین کسب نتایج کاروان ایران چه در بازی‌های المپیک و چه در بازی‌های آسیایی بر روی دوش کشتی سنگینی کرده است. ان‌شاءالله مردم دعا کنند بتوانیم توقعات را برآورده کرده و سبب خوشحالی آنها شویم. در طول این مدت سختی‌های زیادی کشیده‌ایم. ان‌شاءالله پس از کسب نتایج مطلوب حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها