کد خبر : 1175234 | 05 مهر 1393 ساعت 06:50 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

عسگری: برای اینکه سرما نخورم به رختکن رفتم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: برای اینکه سرما نخورم مربی تیم به من گفت به رختکن بروم و همین موضوع باعث شد گل دوم تیم را نبینم.

عسگری: برای اینکه سرما نخورم به رختکن رفتم
جهانگیر عسگری در خصوص پیروزی دو بر یک پیکان مقابل پدیده اظهار داشت: بازی سختی بود ما مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی کردیم که ما را خیلی اذیت کرد. آنها موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما خلق کردند البته ما هم فرصت گلزنی زیادی داشتیم که توانستیم از آنها بهتر استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

به نقل از فارس، وی در خصوص اولین گلی که در فصل چهاردهم لیگ برتر به ثمر رساند، یادآور شد: به خاطر اتفاقاتی که در دیدار با استقلال افتاد و در آن بازی عصبی شدم چندین هفته بازی نکردم. نباید آن حرکت را انجام می‌دادم. کار اشتباهی بود. به هر حال سلیقه سرمربی است که دوست دارد از هر بازیکنی استفاده کند یا خیر. من برای تیم بازی می‌کنم و تمام تلاش خود را انجام خواهم داد به خاطر این اتفاقات مدتی دور بودم اما خدا را شکر توانستیم با این گل که در دومین بازی‌ام رقم خورد به میادین بازگردم.

بازیکن تیم پیکان در مورد اینکه پس از تعویض به رختکن رفت و این مسئله به خاطر ناراحتی‌اش بوده،‌ گفت: خیر یک بار آن حرکت را انجام دادم و دیگر برایم بس است. فکر نمی‌کنم دیگر این اتفاق تکرار شود. من در دقیقه 35 از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدم اما به بازی ادامه دادم و در نیمه دوم هم 10 دقیقه به میدان رفتم که پس از آن نتوانستم بازی را ادامه دهم و تعویض شدم. روی نیمکت نشسته بودم که کادر فنی به من گفت به علت بادی که در ورزشگاه وجود دارد و کمر دردی که داشتم به رختکن بروم و لباس گرم بپوشم.

وی افزود: من به رختکن رفتم و زمانی که برگشتم خوشبختانه تیم به گل دوم رسیده بود و سعید دقیقی گلزنی کرده بود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در بازی‌های آینده خوب نتیجه بگیریم. تیم ما پتانسیل خوبی دارد. در چند هفته ابتدایی با بدشانسی روبرو شده بودیم اما خوشحالیم در 4 هفته اخیر سه برد داشتیم و تیم‌های پایین‌تر از ما هم نتیجه نگرفتند.

دیدگاه‌ها