کد خبر : 1175412 | 05 مهر 1393 ساعت 16:55 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

خروج افشین و مشای‌زاده از لیست فولاد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از خروج نام آرش افشین و ولید مشای‌زاده از لیست این تیم خبر داد.

خروج افشین و مشای‌زاده از لیست فولاد
حسین ابن‌قاسم  اظهار کرد: آرش افشین و ولید مشای‌زاده از لیست باشگاه کنار گذاشته شدند و این کار با توجه به دستور سازمان لیگ که اعلام کرده است کارت پایان خدمت این دو بازیکن باطل شده است، صورت گرفت.

به نقل از ایسنا، وی خاطرنشان کرد: این که گفته می‌شود افشین و مشای‌زاده به دلیل صحبت علیه باشگاه کنار گذاشته شده‌اند، اصلا صحت ندارد. ما آنها را با توجه به نامه سازمان لیگ مبنی بر ابطال کارت پایان خدمت این دو بازیکن از لیستمان خارج کردیم. این که صحبتی علیه باشگاه داشته‌اند یا خیر، خبری ندارم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: با توجه به گفته قبلی سازمان لیگ می‌توانیم جای این دو بازیکن، نفراتی را جذب کنیم.

وی درباره وضعیت بختیار رحمانی و این که آیا او هم از لیست فولاد کنار گذاشته می‌شود، گفت: پرونده رحمانی ناقص و دنبال تکمیل آن است. تا یکی، دو هفته آینده نیز پرونده معافیت او به جریان می‌افتد. احتمال این که مشکل رحمانی برطرف شود، وجود دارد. او بازیکن کلیدی ماست و اگر مشکلش حل شود و به بازی‌های آسیایی ما برسد، برای‌مان کافی است و اثر مثبت خود را خواهد گذاشت.

ابن‌قاسم در ادامه درباره دیدار فولاد مقابل نفت تهران عنوان کرد: بازی بسیار خوب بود و همانطور که پیش‌بینی می‌کردم، نفت خیلی خوب بازی کرد. نفت روی زمین بازی می‌کند و مسابقه آنها با ما نیز دیدار جانداری بود. ما روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم؛ در حالی که گلهایمان را در جریان مسابقه زدیم که گل‌های زیبایی هم بودند. ما در دقایق پایانی می‌توانستیم این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهیم که متاسفانه به این صورت نشد.

دیدگاه‌ها