کد خبر : 1175993 | 07 مهر 1393 ساعت 22:35 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

باواریایی ها فقط برد می خواهند

بایرنی ها به دنبال پیروزی در بازی ارواح

صدرنشین بوندسلیگا در بازی برابر زسکامسکو که در فضایی غیرمعمول برگزار می‌شود، تنها به برد فکر می‌کند.

بایرنی ها به دنبال پیروزی در بازی ارواح
به گزارش "ورزش سه"، این بازی می‌تواند صدمین پیروزی بایرن در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را به همراه داشته باشد.
زسکامسکو روز سه‌شنبه در ورزشگاهی خالی از تماشاگر میزبان باواریایی‌های آلمان خواهد بود. رسانه‌های بایرن این دیدار را بازی ارواح نامیده‌اند.
پپ گواردیولا امروز در کنفرانسی مطبوعاتی در هتل محل اقامتشان در روسیه در این‌باره اظهار داشت:"چنین چیزی را تا به حال هرگز تجربه نکرده‌ام و امیدوارم این آخرین بار باشد. باید خودمان را با شرایط وفق دهیم، هرچند کمی مسخره به نظر می‌رسد." این وضعیت برای مانوئل نویر هم کاملا جدید است: "می‌دانیم که این یک بازی تمرینی معمولی نیست."
بایرن مونیخ در نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با منچسترسیتی روبرو شد و توانست حریفش را به سختی با نتیجه 1 بر صفر از پیش رو بردارد. زسکا دیگر تیم این گروه میهمان آ اس رم بود که این بازی با حساب پرگل 5 بر 1 به سود تیم ایتالیایی به پایان رسید.
رابرت لواندوفسکی در این باره گفت:"نتیجه بازی اول برای ما نقشی ایفا نمی‌کند. ما باید پرقدرت به جلو برویم. در چمپیونزلیگ فرقی نمی‌کند چه تیمی روبروی ما قرار می‌گیرد، زسکا مسکو یا رئال مادرید. در این جام فقط بهترین تیم‌ها بازی می‌کنند."

دیدگاه‌ها