کد خبر : 1176949 | 11 مهر 1393 ساعت 12:16 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی: با زبان اشاره با کولیبالی حرف می‌زنیم

اتفاقاتی که در بازی راه‌آهن و استقلال‌خوزستان افتاد باعث شده متن بازی کمتر از حاشیه های آن به چشم بیاید.

خسروی: با زبان اشاره با کولیبالی حرف می‌زنیم
 رامین خسروی مدافع استقلال‌خوزستان در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: به نظر من دلیلی که باعث شد آن جنجال ها راه بیفتد حساسیت بازی بود چون هم ما سه امتیاز را می‌ خواستیم و هم تیم حریف. برای همین این شرایط یکسان بازی را از حالت طبیعی خارج کرده بود، ما موقعیت های بیشتری داشتیم و  می‌ توانستیم آنها را با تعداد گل بیشتری ببریم. البته آنها در دقایق 90و 91 موقعیت دشتیند که خدا را شکر دفع شد و ما توانستیم به پیروزی برسیم.

او در مورد اظهارنظر راه‌آهنی ها مبنی بر اینکه بهتر بازی کردند نظرش را اینگونه بیان کرد: به هر حال دو تیم موقعیت ایجاد کردند ولی به هر حال حتی اگر یکی از پنالتی های ما گل  می‌ شد بازی را 2 ـ صفر  می‌ بردیم وقتی پنالتی های ما وارد دروازه نشد روحیه تیم حریف به طبع بالا رفت و همه این ها در فوتبال اتفاق  می‌ افتد. آنها هم سعی کردند حداقل نبازند. ما باید برنده بازی  می‌ شدیم.

بازیکن استقلال در مورد حرکت مورد انتقاد کولیبالی ادامه داد: ما  می‌ خواهیم با او صحبت کنیم بعضی اوقات با ایما و اشاره حرف  می‌ زنیم چون او اهل مالی است و زبان انگلیسی را خیلی خوب  نمی‌ فهمد به هرحال ما بازی جوانمردانه را رعایت کردیم. غلامی بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و کولیبالی به همین خاطر با او درگیری شد. کولیبالی بازیکن فوق العاده و خوش اخلاقی است و گرفتن یک کارت زرد تا این جای لیگ توسط او بیانگر همه چیز است. همه تیم موسی را دوست دارند، فکر کنم او هم از این اتفاقات تعجب کرده چون در کشور خودش چنین چیزهایی ندیده است.

خسروی در آخر افزود: خوشحالم که تماشاچیان از ما حمایت کردند. در خوزستان اکثرا استقلالی هستند و ما واقعا دوست داریم که آنها بیایند و حمایت کنند. ما باید یکسری چیزها را از دست بدهیم تا در لیگ جا بیفتیم که در این صورت رتبه ما در پایان لیگ تک رقمی خواهد شد.

دیدگاه‌ها