کد خبر : 1177512 | 14 مهر 1393 ساعت 10:50 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

هزامی: هدف اول صعود به جام جهانی است

بازیکن تیم ملی جوانان در مورد شرایط خودش و تیم ملی گفت.

هزامی: هدف اول صعود به جام جهانی است
علی هزامی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: در حال حاضر میانمار هستیم برای بازی‌های قهرمانی آسیا تو این مدت درسته بازیهای تدارکاتی زیادی انجام ندادیم. ولی خداروشکر در حال حاضر برای حضور در این مسابقات آمادگی لازم رو داریم و امیدواریم با توکل به خدا و دعای مردم ناکامی تیم ملی نوجوانان و امید رو جبران کنیم و هدف اولمون صعود به جام جهانیست و بعد هم ایشالا قهرمانی تا انشاالله روسفيد و دست پربه وطن برکرديم.

وی در سوال به اینکه از لحاظ فنى مربيان تيم ملى، چقدر روي او حساب مي‌کنند، گفت: همه بچه ها عالی هستند. ماهمه باهم يک تيم واقعى هستيم و من عضو کوچکى از تیمم هستم و مطمئن باشيد همه با دل وجان مايه خواهيم گذاشت.

هزامی در ادامه گفت: پیشنهاد دارم. اما من یک بازیکن حرفه ای هستم. فعلا تمام تمرکزم روي بازي هاي آسيايي است مسائل بيرون از زمين فوتبالم با مديربرنامه هايم است. من با باشکاه فولاد قرارداد دارم و تا زمانى که در اين باشکاه هستم، براي فولاد خدمت مي‌کنم و دوست دارم برای این باشگاه در لیگ برتر بازی کنم.

وی در پایان گفت: آقای دوستی مهر خیلی برای تیم زحمت کشیدند، همچنین آقای مهدوی کیا و بقیه کادر فنی. انشالله جواب زحماتشون را تو زمین خواهیم داد.

دیدگاه‌ها