کد خبر : 1177533 | 14 مهر 1393 ساعت 12:28 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

قطع همکاری پرسپولیس با مشاور حقوقی

مصطفی شکری می‌گوید مسئولان پرسپولیس تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند و این در حالی است که پرونده ژوزه و ولاتکو مهم‌ترین زمان خود را سپری می‌کنند.

قطع همکاری پرسپولیس با مشاور حقوقی
مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده‌های این باشگاه در فیفا اظهار کرد: آخرین صحبتی که من داشتم با خواجه‌وند بود که راجع به پرونده ولاتکو توضیحاتی دادم و ادامه ماجرا منوط به این شد که آنها به من خبر بدهند.

او ادامه داد: با توجه به حساسیتی که در پرونده ولاتکو وجود داشت من کارهای لازم در این رابطه را انجام دادم و پرونده را تحویل باشگاه دادم. طبیعتا از این پس خودشان پیگیر این موضوع خواهند بود و مسئولیت نتایج این پرونده هم با دوستان است چرا که نمی‌دانم پاسخی که باید از سوی باشگاه به فیفا داده می‌شد ارسال شده یا خیر و اگر ارسال شده این کار با چه کیفیتی انجام شده است.

شکری درباره پرونده ژوزه هم گفت: ما مهلت پاسخ به فیفا درباره ادعاهای وکلای ژوزه و دستیارانش را تا 15 اکتبر تمدید کردیم و باشگاه 8-7 روز دیگر وقت دارد که جوابیه خود را ارسال کند. البته به نظر می‌رسد که باشگاه شرایط آن را ندارد که از خدمات حقوقی ما استفاده کند و طبعا مسئولیت ادامه این پرونده‌ها بر عهده دوستان خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه با او قطع همکاری کرده به ایسنا گفت: به هر حال ما در زمان مدیریت رویانیان مطالباتی داشتیم که تاکنون پرداخت نشده است. ما یک فریم حقوقی بین‌المللی هستیم اما متاسفانه ظاهرا شرایط باشگاه به گونه‌ای است که یا تمایل ندارند یا امکان ادامه همکاری با ما را ندارند.

شکری گفت: ما مسئولیت 9 پرونده که در فیفا تشکیل شده بود را بر عهده داشتیم که مهم‌ترین و سنگین‌ترین‌شان پرونده مانوئل ژوزه بود. تا جایی که توانستیم در این پرونده‌ها بر اساس منافع باشگاه عمل کردیم. امیدواریم دوستان بتوانند این پرونده‌ها را به خوبی مدیریت کنند و در کارشان موفق باشند.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در پرونده‌های ژوزه و ولاتکو خطری این باشگاه را تهدید نمی‌کند؟ گفت: من از 20 روز پیش درباره پرونده ولاتکو تذکر داده بودم. ما لایحه‌ای در این رابطه تنظیم کرده و ایرادات ماهوی شکایت ولاتکو را در آن به فیفا یادآور شدیم. آنها بعد از دریافت لایحه یک سری مدارک از باشگاه خواسته بودند و این سوال مهم را پرسیده بودند که آیا صلاحیت فیفا را در این پرونده قبول دارید یا خیر. با این حال نمی‌دانم این پاسخ به فیفا داده شده یا نه اما دیگر به این بحث ورود نمی‌کنم.

او ادامه داد: برای پرونده ژوزه هم لایحه چندصد صفحه‌ای به فیفا فرستادیم و سپس وکلای ژوزه و دستیارانش هم در دفاع از شکایت موکلانشان و هم در دفاع از دعوی ما علیه موکلانشان پاسخ داده بودند که مجددا ما برای پاسخ دادن به این مورد از فیفا مهلت گرفتیم. الان فقط بحث ارسال مدارک نیست و باید یک لایحه حقوقی تنظیم و به فیفا ارسال شود همانطور که در پرونده ولاتکو این کار انجام شد.

شکری در پایان گفت: این یک کار فنی حقوقی است که حتما مسئولان باشگاه از اهمیت آن آگاه هستند. اگر موعد این پرونده‌ها تمام شود و پاسخی از سوی باشگاه داده نشود دیگر کار از دست باشگاه خارج می‌شود و نمی‌شود کاری کرد. ما در زمان رحیمی هم با وجود اینکه هیچ پرداختی به ما نمی‌شد اما به خاطر منافع باشگاه در آن اوضاع نابسامان کارها را انجام دادیم و حتی مشکل خلعتبری در فیفا را حل کردیم. امیدوارم دوستان مراقب این پرونده‌ها باشند.

دیدگاه‌ها