کد خبر : 1178351 | 19 مهر 1393 ساعت 09:44 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

معظمی: سربلندی ایران مهمترین هدفم است

دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته دوچرخه سواری گفت: مهمترین هدف من از حضور در عرصه‎های مختلف ورزشی، افتخارآفرینی و سربلندی ایران اسلامی است.

معظمی: سربلندی ایران مهمترین هدفم است
آروین‌ معظمی‌گودرزی شامگاه جمعه در آیین تجلیل از این قهرمان ملی گفت: در این رقابت‌‎ها به عشق مردم کشورم رکاب زده و اعتلای نام ایران اسلامی مهمترین هدف و آرمان من بود.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: حضور ورزشکاران در عرصه‎های مختلف منطقه‎ای و جهانی فرصت مغتنمی برای رقبات با بهترین‎ها، کسب افتخار و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ورزشکار قهرمان بروجردی تصریح کرد: شرکت در رقابت‎های بزرگ نیازمند تمرین شبانه‌روزی و سخت کوشی بوده و کسب مدال در این مسابقات تصادفی و اتفاقی نیست.

معظمی‌گودرزی که کمتر از یک متر با نفر اول این رقابت‎ها فاصله داشته و توانست به مقام دومی دست یابد، خاطرنشان کرد: هزینه‎های ورزشی بسیار بالا بوده و مشکلات اقتصادی را برای ورزشکاران و خانواده‎های آنها به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه هزینه خرید یک دستگاه دوچرخه حدود 30 میلیون تومان است، از مسئولان ورزش شهرستان بروجرد و استان لرستان خواست حمایت مالی بیشتری از ورزشکاران و مدال آوران داشته باشند.

دارنده مدال نقره مسابقات کره جنوبی در رشته دوچرخه سواری در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: بی‌شک دستیابی به قهرمانی علاوه بر تلاش شبانه‌روزی ورزشکار، مرهون کمک و حمایت خانواده، مربیان، مسئولان هیئت و اداره ورزش و جوانان است.

در آئین تجلیل از این ورزشکار قهرمان بروجردی امام جمعه، رئیس اداره ورزش و جوانان، روسای هیئت‌های دوچرخه سواری لرستان و شهرستان بروجرد و جمعی از مسئولان و ورزشکاران حضور داشتند.

دیدگاه‌ها