کد خبر : 1178563 | 20 مهر 1393 ساعت 15:35 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدها سال‌های قبل مثل یک شوک بزرگ بودند

شیری: داور بازی از ما طلبکار بود

تیم ملی امید دیروز در یک بازی دوستانه متحمل باخت سنگین سه بر صفر مقابل راه آهن شد. پس از بازی انتقادات زیادی به وینگادا و شاگردانش شد حتی راه آهنی ها هم به این قضیه اشاره کردند.

شیری: داور بازی از ما طلبکار بود
مجتبی شیری مهاجم راه آهن در مورد شرایط تیم حریف به "ورزش سه" گفت: درست است که خود من در تیم ملی جوانان و امید بازی نکردم اما کاملا شرایط را درک می کنم. به شخصه 4 سال در جام باشگاه های تهران آقای گل شدم ودر تیم امید های صبا 25 گل زدم نظر من این است که بازیکنان تیم ملی امید اگر از تیم های امید انتخاب شوند خیلی بهتر است تا آن هایی که 5 دقیقه در لیگ بازی کرده اند.بازیکنان با انگیزه ای در امید ها فعالیت می کنند ان وقت مسئولان به دنبال کسی می روند که در تیم خودش بازی نمی کند.این طور بازیکن پیدا کردن که کاری ندارد.اعضای کادر فنی تیم ملی باید بروند و بازی های امید های تهران و کشوری را از نزدیک نگاه کنند وگرنه در تلویزیون بازی ها را دیدن کار راحتی است.من که خودم در تیم های امید بازی نمی کنم که مثلا بخواهم طرفداری کنم فقط نظرم را در مورد این قضیه گفتم.

شیری در مورد این دیدار نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم برتر که قطعا ما بودیم.تیم ملی امید سال های گذشته مقابل تیم های لیگ برتری شوک بزرگی بود اما الان مثل قبل نیست.ما برای بردن آن ها زحمتی نکشیدیم.

او در مورد گلزنی اش در این دیدار ادامه داد: لطف خدا بود که توانستم گل بزنم امیدوارم ادامه دار باشد و در لیگ هم بتوانم برای راه اهن گلزنی کنم.

وقتی از بازیکن راه آهن سوال شد چرا بازیکنانشان در بازی دوستانه هم به داور معترض بودند پاسخ داد: با تمام احترامی که برای داور آن دیدار قائلم ولی وقتی بازیکنان ما میرفتند سمتش تا با او صحبت کنند انگار از آن ها طلب داشت.رفتار یک داور حین قضاوت خیلی مهم است.اگر به بازی های اروپایی که از تلویزیون پخش می شود توجه کرده باشید می بینید که داوران چقدر رفتار های خوبی دارند آن ها هنگام صحبت با بازیکن معترض لبخند می زنند به نوعی که خود بازیکن خجالت می کشد و می رود.حالا نه که بخواهم بگویم بعضی از داوران از قصد بد سوت می زنند آن ها باید کمی بیشتر دقت کنند.

شیری در پایان در مورد اردویشان در کیش که به تازگی به پایان رسیده افزود: ما از ساعت 7 صبح تمریناتان را در آنجا شروع می کردیم.در کل اردوی مفیدی بود اگر بدن بچه های ما خوب بود در این اردو بهتر شد.البته من خودم پیش از فصل در نفت بودم و تمرین می کردم اما هم تیمی هایم کمی دیر بدنسازی را شروع کرده بودند به همین خاطر این اردو برایشان لازم بود.

دیدگاه‌ها