کد خبر : 1178987 | 23 مهر 1393 ساعت 10:51 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: قرار نیست برنامه لیگ تغییر کند

دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: قرار نیست تغییری در برنامه لیگ به وجود بیاید و تمامی بازی‌ها طبق همان برنامه قبلی برگزار می‌شود.

کاظمی: قرار نیست برنامه لیگ تغییر کند
علی کاظمی در مورد اینکه گفته می‌شود در صورت عدم راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به مراحل بالایی جام ملت‌های آسیا ممکن است سازمان لیگ بازی‌های لیگ برتر را در ایام نوروز هم برگزار کند گفت: آنچه که در برنامه کمیته مسابقات سازمان لیگ بوده و به طور رسمی به کمیته مسابقات ارائه شده تقویمی است که به تصویب رسیده و در اولویت کار سازمان لیگ قرار دارد.

به نقل از فارس، وی افزود: اگر خدای ناکرده به دلیل عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران در مراحل بالایی جام ملت‌های آسیا زمان بیشتری به دست بیاید و کمک به کم شدن فشردگی مسابقات کند شاید بازی‌ها با یکی دو روز این طرف و آن طرف برگزار شود. آن چیزی که بنده تاکنون از آن خبر دارم و به صورت قطعی مشخص شده این است که سیاست‌های کلان در هیأت‌رئیسه سازمان لیگ برنامه‌ریزی می‌شود و در حال حاضر قرار نیست هیچ برنامه‌ای تغییر کند و تمام بازی‌ها بر اساس تقویم برگزار خواهد شد.

دبیر سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا احتمال برگزاری بازی در ایام نوروز با وجود حذف زود‌هنگام ایران از جام ملت‌های آسیا وجود دارد خاطرنشان کرد: ما تمامی هفته‌ها را در تقویم مشخص کردیم و اولویت سازمان لیگ و فدراسیون اجرای تقویم است و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد اینکه آیا استقلال برای برگزار نشدن بازی‌ها در تعطیلات نوروز به خاطر احتمال برگزاری این اردو در کشور آمریکا درخواستی داده است گفت: بنده تاکنون چنین درخواستی را مشاهده نکرده‌ام.

دیدگاه‌ها