کد خبر : 1179000 | 23 مهر 1393 ساعت 11:45 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: مقابل مردم مسجدسلیمان باید ببریم

رضا محمدی دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس که این فصل در نفت‌مسجدسلیمان بازی می‌ کند فردا در چارچوب جام حذفی باید به همراه هم تیمی هایش به مصاف نیروی زمینی برود.

محمدی: مقابل مردم مسجدسلیمان باید ببریم
محمدی در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد وضعیت نفتی های مسجدسلیمان در آستانه این مسابقه می‌ گوید: وضعیتمان خوب است، تعطیلات لیگ بسیار به ما کمک کرد تا کادرفنی جدید با استفاده از این وقفه با تمرینات موردنظر خود بازیکنان را به شرایطی که در نظر داشت برساند. ما هم شکر خدا آماده بازی فردا هستیم. تنها نگرانی ما دو، سه بازیکن مصدوم است که بعید است به این بازی برسند و امیدوارم نفرات جایگزین بتوانند جای خالی آنان را به خوبی پر کنند.

محمدی با تمجید از تیم حریف افزود: نیروی زمینی همواره یکی از تیم های خوب فوتبال ما محسوب می‌ شده که جوانگرایی و قدرت بدنی از شاخصه های اصلی این تیم محسوب می‌ شود. بازیکنان حریف قطعا فردا سعی می‌ کنند با دوندگی فراوان به نتیجه برسند. اما موضوع این است که ما در زمین خودمان و مقابل تماشاگران پرتعداد و پرشور مسجدسلیمانی بازی می‌ کنیم و هیچ چاره ای نداریم جز اینکه آنها را شکست دهیم.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا سوتفاهماتش با کادرفنی برطرف شده و اینکه در بازی فردا به میدان خواهد رفت یا نه چنین توضیح داد: سوتفاهماتی که ایجاد شده بود با کادرفنی قبلی بود، نه با مربیان فعلی. من مشکلی با کادرفنی ندارم و در این مدت نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و از هر نظر آماده ام. حالا باید ببینیم که با توجه به تمرینات آیا صلاح می‌ دانند من را در بازی فردا به میدان بفرستند یا نه؟ چرا که شخصا از وضعیت بدنی خودم خیلی راضی هستم.

محمدی در پایان گفت: جا دارد به این نکته اشاره کنم که طی چند هفته گذشته بهترین تمرینات را پشت سر گذاشته ام و مربی گلرهای نفت‌مسجدسلیمان با کارهای تئوری و عملی کاملا من را از نظر روحی و بدنی به شرایط خوبی رسانده است. به گونه ای که یک جورهایی یاد تمرینات خوبی که در سپاهان داشتم می‌ افتم، به همین خاطر جا دارد از مربی ام تشکر کنم.

دیدگاه‌ها