کد خبر : 1179576 | 26 مهر 1393 ساعت 14:21 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه ریزی داشتیم

رستم‌بیک: حذف فولاد شگفتی نبود

پارسه در حالی در جام حذفی فولاد خوزستان را برد که شاید بعضی ها حتی باور نداشتند این تیم بتواند در مقابل فولاد دوام بیاورد. اما پارسه کاری کرد که باعث شگفتی اهالی فوتبال شد.

رستم‌بیک: حذف فولاد شگفتی نبود
به گزارش "ورزش سه"، قائم مقام باشگاه پارسه تهران پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان گفت: موضوعی که اهمیت دارد این است که باخت فولاد قهرمان سال قبل لیگ برتر و یکی از بالا نشینان این فصل لیگ برتر به پارسه ، اتفاق شگفت انگیزی نبود، بلکه حاصل یک برنامه ریزی موفق و مدبّرانه بود.

وی گفت: پارسه در ابتدای این فصل شاید یکی از تیمهایی بود که به دور از حاشیه و جنجال و ارتباط های بی دلیل با برخی دلال ها در سکوت و بی سر و صدا تیمش را بست و با تمرینات پیش فصل خودش را آماده برای حضوری قدرتمند در لیگ کرد.

رستم بیک در ادامه گفت و گو با "ورزش سه" افزود: پارسه خیلی زودتر از بقیه تیمها تمرینات خود را شروع کرد و با جذب بازیکنان مناسب در پستهای مختلف و یک جوانگرایی منطقی و همچنین حفظ بازیکنان خوبی که داشت حالا به یک تیم خوب تبدیل شده است. پارسه بهترین کادر فنی و بازیکنان را در اختیار دارد. پس شکست دادن فولاد و تیم هایی در این سطح برای ما کار سختی نیست.

وی در پایان گفت: پارسه حالا باید تمرکزش را روی لیگ یک حفظ کند و به هدف اصلی‌اش که همان صعود به لیگ برتر است، برسد.

دیدگاه‌ها