کد خبر : 1179713 | 27 مهر 1393 ساعت 00:50 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی بی سابقه از سال 2000

اتفاق روز: ضیافت پنالتی ها در اتحاد

در بازی منچستر سیتی و تاتنهام در ورزشگاه اتحاد که با برتری 4-1 سیتی خاتمه یافت، چهار پنالتی از سوی داور گرفته شد. سه پنالتی برای سیتی و یکی برای تاتنهام.

اتفاق روز: ضیافت پنالتی ها در اتحاد
به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش، تیم منچستر سیتی موفق شد تا در ورزشگاه اختصاصیش "اتحاد"، با نتیجه 4-1 و در یک بازی برتر در مقابل تاتنهام به پیروزی برسد. هر 4 گل این بازی را آگوئرو به ثمر رساند تا یک روز به یاد ماندنی برای وی ثبت شود. هر چند که دو گل آگوئرو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

اتفاق مهم دیگر این بازی، 4 پنالتی ای بود که داور این دیدار "جان موس" به نفع هر دو تیم گرفت. سه پنالتی به نفع سیتی و یک پنالتی به نفع تاتنهام.

زمانی که بازی 1-1 مساوی دنبال می شد داور بازی خطای لاملا روی لمپارد را پنالتی تشخیص داد. این ضربه را آگوئرو به گل دوم خود و سیتی بدل کرد.

دقایقی بعد، خطای یونس کابول روی سیلوا، پنالتی دوم را برای سیتی به ارمغان آورد.  ضربه آگوئرو را البته "هوگو لوریس" با پا دفع کرد و توپ برگشتی را نیز آگوئرو به خارج زد.

اما در نیمه دوم، خطای دمیچلیس روی سولدادو، سومین پنالتی این بازی را در پی داشت. جو هارت پنالتی سولدادو را به زیبایی دفع کرد تا تاتنهام بهترین فرصت برای به تساوی کشیدن بازی را از دست بدهد.

اما ضربه پنالتی چهارم بازی را فازیو باعث شد. مدافع سابق والنسیا، بر اثر خطا روی آگوئرو، پنالتی دیگری تقدیم سیتی کرد. این پنالتی را آگوئرو بر خلاف جهت حرکت لوریس، به گل سوم خود و سیتی بدل کرد.

از فصل 1999-2000، سابقه نداشت که در یک بازی، چهار پنالتی گرفته شود. در آن فصل و در تساوی 4-4 بردفورد و دربی کانتی، این تعداد پنالتی رخ داده بود.

















دیدگاه‌ها