کد خبر : 1179865 | 27 مهر 1393 ساعت 15:15 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

هفته هفتم سری آ

پیروزی 2 گله لاتزیو در زمین فیورنتینا

لاتزیو دقایقی پیش موفق شد تا در استادیوم آرتیمیو فرانچی شهر فلورانس، بر میزبان خود فیورنتینا غلبه کرده و به رده پنجم صعود کند.

پیروزی 2 گله لاتزیو در زمین فیورنتینا
به گزارش"ورزش سه"، دو تیم فیورنتینا و لاتزیو در حالی در ورزشگاه اختصاصی فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو 9 امتیازی بودند و بازی قبلی خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. فیورنتینا در هفته ششم موفق شده بود تا اینتر را با سه گل شکست دهد و لاتزیو نیز در مقابل ساسولو به برتری 3-2 دست یافته بود.

بازی با میدان داری فیورنتینا آغاز شد اما فرصت های این تیم یکی پس از دیگری توسط مدافعین و دروازه بان لاتزیو دفع می شد. لاتزیو رفته رفته به دروازه میزبان خود نزدیک می شد و سرانجام در دقیقه 35 روی پاس عرضی کاندروا از راست و ضربه دقیق و محکم "جورجویچ" موفق شد تا به گل اول بازی دست یابد.

فیورنتینا در نیمه دوم توسط کوادرادو و مارکوس آلونسو، فرصت های مسلم گلزنی را از دست داد تا اینکه روی یک غافلگیری در دقیقه 92، گل دوم را هم از لاتزیو دریافت کرد.

در حالیکه 8 دقیقه وقت اضافه برای این بازی منظور شده بود، کوادرادو پشت محوطه جریمه لاتزیو توپ را از دست داد، کاندروا به سرعت توپ را به زمین فیورنتنیا رساند و در موقعیت 3 به 1 با یک پاس عرضی دقیق، "لولیچ" را در دهانه دروازه صاحب توپ گرد و این بازیکن نیز اولین گل فصلش را به ثمر رساند.

لاتزیو با این برد شیرین 12 امتیازی شد و موقتا به رده پنجم رسید.

دیدگاه‌ها