کد خبر : 1180882 | 02 آبان 1393 ساعت 12:10 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سپهوند: از رکوردم راضی نیستم

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در پرتاب دیسک گفت: به دلیل پاره‌گی رباط صلیبی پایم نتوانستم عملکرد راضی‌کننده‌ای داشته باشم.

سپهوند: از رکوردم راضی نیستم
  فرزاد سپهوند در ارزیابی از عملکرد خود در دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اینچئون خاطر نشان کرد: من رکورددار بازی‌های پاراآسیایی هستم و در بازیهای پارالمپیک لندن نیز رکوردم 58 متر بود، اما در بازی‌های پاراآسیایی اینجئون به دلیل پاره‌گی رباط صلیبی پایم که پیش از حضور در این رقابت‌ها دچار این آسیب‌دیدگی شدم، نتوانستم رکورد خود را تکرار کنم و بهترین پرتابم در پاراآسیایی اینچئون تقریبا نزدیک 50 متر بود و این برای من زیاد راضی‌کننده نیست.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این بازی‌ها از یک‌سو به دلیل تشدید آسیب‌دیدگی پایم و از سوی دیگر به خاطر سرما‌خوردگی شدیدی که پیدا کردم، شرایط مناسبی برای شکستن رکوردم نداشتم، در حالی که پیش از شرکت در مسابقات با تمریناتی که انجام داده بودم تمام تصورم این بود که در بازی‌های پاراآسیایی بهترین رکورد را به اسم خود ثبت کنم، اما متاسفانه شرایط این اجازه را به من نداد.

سپهوند با بیان این که با وجود آسیب‌دیدگی و سرماخوردگی طلایی شدم گفت: از این‌که به مدال طلا دست پیدا کردم، راضی هستم و از این جهت خدا را شکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات جهانی برای کسب سهمیه پارالمپیک شرکت می‌کنید، خاطرنشان کرد: پس از بازگشت از کره جنوبی اولین کاری که انجام خواهم داد عمل پایم است، بدون شک به دلیل جراحی پایم به مدت شش ماه از تمرینات دور خواهم بود و این شرایط خوبی برای حضور در مسابقات جهانی نیست. حال باید منتظر بمانم و ببینم که بعد از شش ماه از نظر آمادگی بدنی امکان حضور در مسابقات جهانی را دارم یا خیر. اما در مجموع بعید می‌دانم که با فاصله شش ماه بتوانم خود را به مسابقات جهانی برسانم و سهمیه ریو را کسب کنم.

سپهوند در پایان گفت: امیدوارم که این رقابت‌ها آخرین رقابت من نباشد و بتوانم همچون گذشته برای کاروان ورزشی جانبازان و معلولین افتخارآفرینی کنم.

دیدگاه‌ها