کد خبر : 1180905 | 02 آبان 1393 ساعت 13:30 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان مرا انتخاب کرد و استقلالی شدم

حسین‌پور: می‌خواهم به پرسپولیس هم گل بزنم

محمد حسین پور هافبک گلزن راه‌آهن تاکید می‌کند هم تیمی هایش انگیزه زیادی برای شکست پرسپولیس دارند.

حسین‌پور: می‌خواهم به پرسپولیس هم گل بزنم
 به گزارش "ورزش سه"، حسین پور که در دو بازی متوالی گل های سرنوشت سازی برای راه‌آهن زده، درباره سابقه اش می‌ گوید: من فوتبالم را از پرسپولیس بابل شروع کردم و بعد از سه سال بازی در این تیم به تهران آمده و در تیم های پایه استقلال تست دادم و منصوریان نیز مرا انتخاب کرد تا نتیجه آن 5 سال بازی در تیم های نوجوانان، جوانان و امید استقلال باشد. در 6 ماه آخر حضور خود در تیم امید استقلال با بزرگسالان این تیم نیز تمرین می کردم  تا اینکه فصل گذشته در تمرینات تیم راه آهن شرکت کرده و تست دادم که توانستم نظر کادرفنی این تیم را جلب کنم و از لیگ سیزدهم یک راه آهنی شدم.

او درباره نوسان راه‌آهن در نتیجه گیری در این فصل می‌ گوید: یکی از دلایل اصلی این موضوع این است که تکلیف تیم تا 3 هفته مانده به آغاز لیگ چهاردهم مشخص نبود و تیم دیر بسته شد و در برخی از پست ها نیز بازیکنان مد نظر جذب نشد ضمن اینکه تغییرات زیادی در کادرفنی و بازیکنان تیم ایجاد شد که هماهنگی بین بازیکنان نیاز به زمان داشت که شما می بینید بازی به بازی هماهنگی بین بازیکنان ما بیشتر می شود و من مطمئنم که در بازی های آینده نتایج بهتری می گیریم.

حسین پور در مورد اینکه در دوبازی اخیر راه آهن مقابل پاس همدان و سپاهان دو گل ارزشمند سه امتیازی از فاصله حدود 30 متری و تقریبا یک نقطه از روی ضربه ایستگاهی زده و تقریبا یک نقطه دروازه دروازه بانان دو تیم را هدف قرار داده گفت: من همیشه بر روی ضربات ایستگاهی تمرینات خاصی انجام می دهد و تقریبا دیگر می توانم بگویم روی این ضربات شگرد خاصی پیدا کرده ام البته اگر با صلاح دید کادرفنی مقابل پرسپولیس بازی کنم انگیزه زیادی دارم که مقابل این تیم نیز گل زنی کنم بویژه اینکه اگر شرایط فراهم باشد دروازه این تیم را نیز با یک ضربه ایستگاهی باز کنم.

و اما بازی پرسپولیس: با این دو برد اخیر شرایط بازیکنان ما از نظر روحی و روانی خیلی خوب شده است و همه ما اگیزه زیادی برای شکست پرسپولیس در جام حذفی داریم. در بین بازیکنان ما مهم نیست که چه کسی گل می زند بلکه مهم موفقیت تیم است.

دیدگاه‌ها