کد خبر : 1181139 | 03 آبان 1393 ساعت 15:32 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اختصاصی از آیین رونمایی از تیم والیبال میزان

تقدیر از 4 ملی پوش والیبال در مشهد

آیین رونمایی از تیم والیبال میزان، با شرکت مسئولان کشوری و استانی، ملی پوشان والیبال و مدیران باشگاه میزان برگزار شد.

تقدیر از 4 ملی پوش والیبال در مشهد
به گزارش "ورزش سه"، در این مراسم چهره‌هایی همچون «امیررضا خادم» معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش، «محمود افشاردوست»، دبیر فدراسیون والیبال، «کوروش صبوریان» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، «حمید صالحی» مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و دیگر چهره‌های کشوری و استانی حضور داشتند.

به ياد معدني و تقدير از همسر وي
در ابتدای این مراسم کلیپی از زنده یاد معدنی سرمربی و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران به نمایش درآمد و در ادامه از همسر وی تقدیر شد.

تقدير از مهدوي، ظريف، تشکري و غلامي
همچنین از چهار تن از ملی پوشان والیبال ایران فرهاد ظريف، مهدي مهدوي، آرمين تشکري و عادل غلامي ملي پوشان ميزان به سبب تلاش و افتخارآفرینی در میادین بین المللی با اهدای جوایزی قدردانی شد.









حلمي: سیاست بر استفاده از بازیکنان بومی است

در اين جلسه زمان آن بود که مدیر عامل باشگاه بیاید و بگوید از چهارسال پیش تا کنون چه کرده و کارنامه میزان را مقابل عاشقان تربیت بدنی، ورق بزند. احسان حلمی خطاب به میهانانش گفت: باشگاه را از سال 90 تشکیل دادیم. آن هم با راه اندازی فصل جدیدی در والیبال. برنامه مان مدون و پله ای بود. در نخستین سال حضورمان یازدهم شدیم و سال دوم به رده هفتم و سال سوم به رده چهارم صعود کردیم. برنامه ریزی ما برای ارتقا جایگاه در لیگ برتر و ایجاد انگیزه و نشاط بین جوانان این مرز و بوم است. خراسان رضوی این پتانسیل را دارد تا مشتاقان را به سوی والیبال حرفه ای سوق دهد. جمع کردن پیشکسوتان والیبال، مربیان و بازیکنان استان اولویت کارمان شد. همانها که به دلیل نبود حامی در دیگر استانها فعالیت داشتند. اکنون با جلب موافقت آنها حضورشان در لیگ برتر رقم خورد و تیم های دسته یک نیز انسجام یافت.حالا 120 تن از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان در این باشگاه حضور و سال 93 را با نتایج مثبت تلاش خود به پایان خواهند رساند. در این باشگاه جو دوستی و تفاهم برقرار است. شکوفایی بازیکنان بر مدار اخلاق مداری و جوانمردی در دستور کار و براساس توصیه سال نخست فعالیت به کادر فنی، باردیگر تاکید داریم هیچ قهرمان بی اخلاقی را نخواهیم پذیرفت. سیاست بر استفاده از بازیکنان بومی است. جذب فرهاد ظریف نیز در این راستا صورت گرفته است.
حلمی با اشاره به دریافت کاپ اخلاق این تیم در سال 90 گفت: قرارگرفتن تماشاچیان مشهدی به عنوان با اخلاقترین تماشاچیان لیگ والیبال سال 91 از سوی فدراسیون نیز برگ دیگری از افتخارات ماست.

بزرگترین آکادمی شرق کشور
امروز مفتخریم که بزرگترین آکادمی شرق کشور را در مشهد راه اندازی کرده تا پشتوانه والیبال خطه خورشید شده و استعدادها به ظهور بنشیند. وجود 500 ورزشکار دختر و پسر آن هم بدون دریافت شهریه در کلاسهای ما گواه بر این ادعاست. برای این نونهالان نیز در کنار کلاسهای آموزشی، مباحث اخلاقی نیز ایجاد تا با روحیه پهلوانی از همان ابتدا آشنا و الفت بگیرند.

مجموعه و کمپ ورزشی براي واليبالي ها
وی ابراز امیدواری کرد با ساخت مجموعه ورزشی 5 تا 6 هزار نفری کامل در مشهد، نه تنها والیبال را از سالنهای شهر بی نیاز سازد بلکه زمین دیگری نیز موسسه در اختیار باشگاه قرارداده تا کمپ ورزشی بر اساس فاکتورهای لازم در مجموعه ای 52 هکتاری برگ برنده ای برای ورزش استان رقم زند.

مومني: بهترین نتیجه را امسال می گیریم
رضا مومنی سرمربی تیم لیگ برتر هم می گوید: هرچند باشگاه میزان، جوانان را پوشش داده اما تفکرات حرفه ای 30 ساله دارد. با توجه به اهداف بلند مدت افق خوبی برای این تیم می بینم. ایجاد شور و نشاط از اهداف ماست. بهترین نتیجه را امسال می گیریم. در مشهد با توسل به امام رضا(ع)آرزو می کنم بهترین سکو از آن ما باشد.

عقاب طلایی برسینه ملی پوشان
میراث تاریخی زیستگاه ایران برسینه بازیکنان لیگ برتر والیبال میزان درخشید. تصویر زیبای سلطان آسمان ایران این پرنده بی رغیب عرصه های بلند با حمایت موسسه مالی اعتباری میزان بر لباس ورزشکاران باشگاه این مجموعه در بازیهای فصل 93 ؛ پاسداشت ایران است. اوج عقاب طلایی میزان از سرزمین خورشید آغاز و دلاوران تیم والیبال میزان را بر آسمان حمایت از محیط زیست سرزمین سبزشان ایران می رساند. این خبر در آیین افتتاح فصل 93 تیمهای والیبال میزان با رونمایی از پیراهنهای بازیکنان منتشر شد. پرنده ای که زیستگاهش خراسان رضوی و نیاز به شناسایی و حمایت همه ایرانیان دارد.

خادم: میزان به عکس باشگاههای دیگر از مجرای فوتبال به عرصه نیامد
امیررضا خادم معاون وزیر ورزش در امور استانهای کشور نیز در این نشست فرهنگی ورزشی گفت: مفتخرم یک بار دیگر در جمع همشهریان خود شور و نشاط ورزش را می بینم. حمایت از سرمایه گذاری و بخش خصوصی با هرعنوان و هدفی که متعالی و خیر بوده و وارد ورزش شود؛ ارزشمند است. امروز باید مسئولان از حامیان خصوصی ورزش حمایت کنند. سرمایه داران بایستی ترغیب شوند و با انتظارات بیهوده دولتی آنها را مایوس و از گود خارجشان نسازیم. این گونه دیگران نیز ترغیب نمی شوند. خراسان می تواند در این راستا بهترین الگو برای کشور باشد. میزان به عکس باشگاههای دیگر از مجرای فوتبال به عرصه نیامد و خوشبختانه با توجه به دیگر ورزشها و به خصوص ورزش بانوان در میدان حاضر شد. درست است که با شرایط جامعه پرداختن به ورزش بانوان انتفاعی را برای حامیان در بر نداشته اما اعتبار خاص ایجادشده از این حیث می تواند زمینه الگو سازی برای دیگران را فراهم سازد.

اهدا تابلو فرش
اهدا تابلوفرشهایی به نقش آفرینی چهره های دوست داشتنی حامی ورزش نيز انجام شد. هدایا توسط مسئولان کشوری و استانی به غفورحلمی و پسرش اهدا شد.

دیدگاه‌ها