کد خبر : 1181754 | 06 آبان 1393 ساعت 12:07 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

رایی که وتو شد

برخی از آرای صادره از سوی کمیته انضباطی به گونه ای وتو می شود که آب از آب تکان نمی خورد! مثل رایی که برای دیدار صنعت ساری – ملوان انزلی صادر شد.

رایی که وتو شد
به گزارش «ورزش سه» برای این بازی که در پایان با درگیری بین طرفداران دو تیم و طرفداران تیم صنعت ساری با بازیکنان ملوان به خصوص مازیار زارع همراه بود کمیته انضباطی تیم صنعت ساری را دو جلسه به برگزاری در ورزشگاه بدون تماشاگر محکوم کرد و طبق رای صادره بازی این تیم با پیکان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید بدون تماشاگر برگزار می شد. اما این رای لغو شد بدون اینکه اعلام رسمی شود و جالب اینکه صنعت ساری در ورزشگاه مملو از تماشاگر به مصاف تیم پیکان رفت و در نهایت هم این بازی را با دو گل به سود خود پایان برد.

هر چند نمی توان پیروزی صنعت ساری در این بازی را به تماشاگران ربط داد اما سوال این جاست چرا آرای صادره از سوی کمیته انضباطی باید وتو شود و چرا بعد از وتو اعلام رسمی نمی شود و دلایل آن عنوان نمی گردد؟

عکس های مخابره شده از پایان بازی صنعت ساری – ملوان انزلی نشان می دهد که حتی دو جلسه محرومیت هم برای تیم صنعت ساری رای کمی بوده اما همین رای اعمال نشد و منجر به بخشش گردد. مگر نه اینکه تیم یا بازیکن محکوم در صورت سپری کردن نیمی از محرومیت می تواند طلب بخشش کند و از همه مهمتر مگر محرومیت سه جلسه ای و کمتر از سه جلسه قطعی نیست؟

متاسفانه در این پرونده شاهد نقض آشکار قانون بودیم و قطعا پاسخی برای آن نخواهیم یافت و اگر هم پاسخ دهند ادله هایی به میان خواهد آمد که بیشتر بوی توجیه از آن بلند می شود.

دیدگاه‌ها