کد خبر : 1183183 | 14 آبان 1393 ساعت 17:19 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوپز: بازی به بازی بهتر می شویم

لوپز گلر گسترش فولاد که این فصل راهی این تیم شده است، در اکثر بازی ها درون دروازه قرار داشته، در آستانه بازی حساس با پرسپولیس به سراغ دروازه‌بان گسترشی ها رفت.

لوپز: بازی به بازی بهتر می شویم
لوپز در مورد شرایط خودش به "ورزش سه" گفت: لیگ ایران برایم تجربه جدیدی هست، فوتبال ایران با اروگوئه کاملا متفاوت است اما خدا را شکر توانستم خیلی زود با شرایط اینجا سازگار شوم و از همه لحاظ به یک شناخت نسبی دست پیدا کنم البته مربی گلرهایمان یعنی داریوش اسفندیاری در این مدت کمک بسیاری به من کرد.

او در مورد شرایط گسترش ادامه داد: من احساس می‌ کنم آخر فصل در شرایط بهتری نسبت به اول فصل قرار گیریم. در حال حاضر از لحاظ جایگاه پایین جدول هستیم اما اگر نیمه پایین را نگاه کنیم متوجه می‌ شویم که تیم ها خیلی به هم نزدیکند ولی قرار نیست ما مدام امتیاز از دست بدهیم و حریفانمان امتیاز بگیرند، به هر حال جای ما عوض خواهد شد و این مساله کاملا واضح است، بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

گلر گسترش در مورد باخت به تراکتور در دربی نظرش را اینگونه بیان کرد: در کل بازی هایی که من در ایران انجام دادم بازی با تراکتورسازی متفاوت ترین بود. جو حاکم در استادیوم من را تحت تاثیر قرار داد، 15 دقیقه اول تمرکز کافی نداشتیم و به نوعی خواب بودیم. طبیعی است که تیم صدرنشین جدول بازی را نسبت به ما بهتر شروع کرد اما ما در نیمه دوم شانس های گلزنی داشتیم ولی تراکتوری ها به خاطر تجربه بیشترشان و شرایط خاص آن بازی توانستند 3 امتیاز را بگیرند.

وقتی از این دروازه‌بان سوال شد، مقصر گل هایی که در آن بازی دریافت شد او بوده یا مدافعان پاسخ داد: در باخت یک تیم، یک شخص خاص نمی‌ تواند مقصر باشد. مجموعه ای از اتفاقات باعث دریافت گل می‌ شود ولی احساس من این است که روی ضربات کرنر آنها خوب یارگیری نکردیم ولی نباید به دنبال پیدا کردن مقصر باشیم.

لوپز در پایان در مورد دیدار با پرسپولیس افزود: چیزی که در مورد این تیم شنیدم این است که پرسپولیس جزو دو تیم بزرگ ایران است اما در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و جایگاهش میانه جدول است. البته آنها بازی آخری در لیگ و جام‌حذفی را با برد پشت سر گذاشتند ولی تیم ما با توجه به اینکه روند رو به رشدی دارد، باید این قضیه را در دیدار با قرمزها هم ثابت کند هر بازیکن باید برنامه مدنظر کادرفنی را در این بازی انجام دهد. امیدوارم بتوانیم از پرسپولیسی ها امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها