کد خبر : 1183535 | 16 آبان 1393 ساعت 17:35 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم در زمین راه می‌رفتند

مسیلوویچ: از نتیجه امروز خجالت زده نیستم

سرمربی صربستانی ملوان بعد از شکست سنگین خانگی این تیم به انتقاد از داور و زمین بازی پرداخت و برخی بازیکنانش را کم کار نامید.

مسیلوویچ: از نتیجه امروز خجالت زده نیستم
به گزارش "ورزش سه"، اسلوبودان مسیلوویچ در پایان بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن که با نتیجه شکست 3 بر یک ملوان همراه بود، در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

سرمربی ملوان با اعلام اینکه با توجه به عدم انتخاب بازیکنان تیمش توسط خودش از نتیجه خجالت زده نیست گفت: باید یک روز میهمان تمرین ما باشید. ما بازی را با سیستم 3ـ3ـ4 شروع کردیم و قرار بود کارهای ترکیبی و زمینی را در دستور کار قرار دهیم. اما زمین نامناسب مانع بزرگی برای ما بود.

وی ادامه داد: من اگر مربی بودم باید از نتیجه امروز خجالت زده می‌ شدم، اما با توجه به اینکه این تیم را خودم نبستم و نقشی در انتخاب بازیکنانش نداشتم مطمئنا این احساس را ندارم.

مسیلوویچ با انتقاد از بازیکنان تیمش گفت: زمان زیادی از بازی را بازیکنانم راه می‌ رفتند. این تیم از نظر فیزیکی ضعیف است و روی آن کار نشده.

وی افزود: بازیکنانم یک روز مثل بازی با فولاد 60 دقیقه دوام می‌ آوردند و یک روز هم مانند بازی با ذوب‌آهن تنها 13 دقیقه. کیفیت بازیکنانم اینجا معنا پیدا می‌ کند. در تمرین خوب بودیم، اگر به دنبال مقصر هستید باید بگویم این تیم نیاز به تغییرات ساختاری عمیق دارد.

مسیلوویچ با انتقاد از زمین بازی تیمش مقابل ذوب گفت: بازیکنان لیگ‌برتری باید منضبط باشند اما امروز اتفاقات خارج از میدان باعث این نتیجه شد. امروز 20سانتیمتر چمن بلند بود و روی همان خط کشی کرده بودند. شب گذشته از مسوولان باشگاه خواهش کردم زمین را ببینند. استادیوم تختی واقعا افتضاح است. چنین زمینی مانع بزرگی برای بازیکنان است و در بین دو نیمه آنها به من گفتند از پس این زمین برنمی آیند.

سرمربی صربستانی ملوان با انتقاد از داوری روی صحنه ای که مشکوک به گل برای این تیم بود گفت: همانطور که همه شما مدعی هستید، توپ گل بود و اگر داور آن صحنه را می‌ دید نتیجه بهتری می‌گرفتیم. اتفاقات برعلیه ما بود و شرایط دیگری در بازی تاثیر گذاشت.
وی در پایان گفت: داور باید بیشتر دقت می‌ کرد چون این اتفاقات می‌ تواند سرنوشت یک بازی و حتی یک باشگاه را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها