کد خبر : 1183582 | 16 آبان 1393 ساعت 20:20 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ملوان پدیده روز

پس از رونمایی تراکتورها در فصل های گذشته از یک پدیده در کنار زمین که کسی جز الیویرا نبود در این فصل نوبت به ملوان بندر انزلی رسیده است.

سرمربی ملوان پدیده روز
به گزارش "ورزش سه"، در بازی ملوان و ذوب آهن در یک اتفاقی که در میانه میدان رخ داد و سعید یوسف زاده نتوانست از پس یار مقابلش بر بیاید، داد و فریاد میسیلوویچ به هوا رفت و با هیجان خاصی نکاتش را به او متذکر شد. این رفتار باعث شد که یوسف زاده رو به سمت نیمکت ملوان کند و حرف هایی را به آنها بزند. این حرکت یوسف زاده باعث شد آتش میسیلوویچ داغ تر شود و در این میان مجید صالح که قصد داشت سرمربی ملوان را آرام کند اما با برخورد تند او مواجه شد و او بر روی نیمکت نشست. میسیلوویچ تا آستانه ورود به داخل زمین پیش رفت و که کمک داور بازی مانع ورود او به زمین شد. پس از این حرکت  اسدی (مترجم میسیلوویچ) وارد میدان شد و میسیلوویچ بر روی نیمکت نشست و او نکاتی را به یوسف زاده متذکر شد و البته ترجمه حرف های او را به صورت آرام تر منتقل کرد.

این اولین باری نبود که چنین حرکاتی از میسیلوویچ بروز کرده است همانند این رفتار در بازی خانگی قبلی ملوان در برابر نفت هم برو کرد. سوژه اصلی اینبار نیز میسیلوویچ بود اما بازیکنی که در مقابل میسیلوویچ قرار گرفته بود نیما دلاوری مدافع ملوان بود که پس از یک دفع ناقص با برخورد مربی ملوان مواجه شد اما برخورد او همانند یوسف زاده نبود و به تمام حرف های میسیلوویچ گوش داد اما در بازی بعدی ملوان خبری از نیما دلاوری نشد.

این که آیا باید یک مربی بدین شیوء بخواهد نکاتش را منتقل کند و تمرکز بازیکن را بهم بزند چیز جدیدی در فوتبال ایران است. او در دفاع از این رفتارش در این دلیل را بیان می کند که هیجان درونی اش را به زمین منتقل می کند. داشتن هیچان و شور در کنار زمین هیچگاه نفی شده نیست اما اینکه این هیجان بدین صورت منتقل شد جای تامل دارد.اگر بازیکن بخواهد یک چشمش به بازی و یک چشم دیگرش به نیمکت باشد باید فاتحه بازی را برای آن تیم خواند.این نوع انتقال هیجان چیزی است که این روزها در ملوان در آستانه سقوط، نوبر است.

دیدگاه‌ها