کد خبر : 1183705 | 17 آبان 1393 ساعت 14:40 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسوولان استقلال مشکلات خودشان را درست کنند

نظمی: در تهران شعارهای بدتر به تراکتور دادند

سردار نظمی مدیرعامل تراکتور اعتقاد دارد مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نباید درگیر جوسازی ها شوند چون در نهایت صورت هواداران تراکتور ضرر خواهند کرد.

نظمی: در تهران شعارهای بدتر به تراکتور دادند
در بازی تراکتور و استقلال شعارهایی علیه امیر قلعه‌نویی نویی داده شد که به همین خاطر مسوولان استقلال موضع گیری کردند. نظمی در همین خصوص با "ورزش سه" گفت و گویی انجام داد:

علیه تراکتور جوسازی شده

من از مسوولان کمیته انضباطی انتظار دارم به گناه ناکرده ما را محکوم نکنند. واقعا علیه تراکتورسازی جوسازی شده و آنها نباید تحت تاثیر این جوسازی ها تصمیم بگیرند.فقط عده محدودی در ورزشگاه علیه امیر قلعه‌نویی نویی شعار دادند و نباید 65 هزار نفر را محکوم کرد و علیه هواداران این تیم موضع گرفت.

آقای عبداللهی چرا ندیده قضاوت کرده؟

آقای عبداللهی عضو کمیته انضباطی برای تماشای بازی به تبریز تشریف نیاوردند اما سایر همکاران شان برای تماشای بازی آمده بودند و دیدند هواداران چقدر منظم در ورزشگاه حضور داشتند. ایشان گفتند هنوز گزارش ناظر داوری را ندیدند پس چطور هواداران را محکوم کردند و قضاوت می‌ کنند.حداقل 15 نفر از مسوولان فدراسیون و وزارت ورزش در بازی حضور داشتند و دیدند که هواداران چقدر پرشور تیم خودشان را تشویق کردند.

به افشارزاده اطلاعات غلط دادند

تمام این اتفاقات در روز روشن افتاده و ماجرای خاصی هم نبوده. نباید این مساله کوچک را اینقدر بزرگ کرد. مسوولان استقلال جاروجنجال درست کردند و مدیران این باشگاه مشکلات خودشان را حل کنند. وقتی ما در تهران بازی می‌ کنیم شعارهای خیلی بدتری می‌ دهند که من از گفتن شان ابا دارم. خودم هم واقعا حرف بدی نشنیدم . مسوولان نباید این اتفاقات را برعکس انعکاس داد. مطمئن هستم به آقای افشارزاده اطلاعات اشتباه دادند. با توجه به شناختی که از ایشان دارم می‌ دانم که شخصیت شان طوری نیست که این حرف ها را بزنند.

مشکلی با حکم کمیته استیناف نداریم

ظاهرا کمیته استیناف اعتراض ما را قبول نکرده و باید یک بازی بدون تماشاگر انجام دهیم. با این مساله مشکلی نداریم و چون در لیگ‌برتر این اتفاق افتاده باید در لیگ یک بازی بدون تماشاگر انجام دهیم.

دیدگاه‌ها