کد خبر : 1183760 | 17 آبان 1393 ساعت 16:30 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

مویسیلوویچ: از مجید صالح عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: اگر حرکتم از نظر فرهنگی نابهنجار بود از مجید صالحی عذرخواهی می‌کنم.

مویسیلوویچ: از مجید صالح عذرخواهی می‌کنم
استوان مویسیلوویچ در مورد درگیری لفظی‌اش با مجید صالح در جریان مصاحبه با ذوب آهن گفت: اگر حرکت من در بُعد فرهنگی نابهنجار بود و در تلویزیون بد جلوه داده شد من عذرخواهی می‌کنم. من هرکجا که مربیگری کرده‌ام حداکثر احترام را به همکارانم داشته‌ام. دیروز هم دیدید که در نیمه دوم مجید صالح مدام در کنار خط بود و تیم را اداره می‌کرد. با این حال قبول دارم که رفتارم روز گذشته درست نبود و عذرخواهی می‌کنم.

به نقل از فارس، وی در مورد اینکه با یکی از بازیکنانم درگیر شده و آیا منظورش عذرخواهی از بازیکن است یا صالح گفت: در صحنه‌ای که بازیکن کنار خط آمد می‌گفت که سر و صداست و نمی‌شنود که چه به او گفته‌ایم و بعد این مسئله را به او منتقل کردیم اما در مورد صالح توضیحاتم را به شما گفتم. قبول کنید که تمام حرص و جوش خوردنم برای این است که تیم برنده شود و در لیگ بماند و مطمئنم که این اتفاق خوب رخ خواهد داد. من تمام تلاشم را می‌کنم که انرژی و انگیزه‌ام را به همکاران و تیم منتقل کنم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه بعد از باخت به ذوب آهن صحبت از راه رفتن بازیکنان در زمین کرد و آیا منظورش این است که بازیکنان کمکاری کرده‌اند یا از لحاظ بدنی کم آورده‌اند گفت: من آنچه را که به چشمم دیدم گفتم شاید هم منظورم از راه رفتن این است که از دید یک مربی اروپایی در زمین راه می‌رفتند ولی منظورم به هیچ عنوان کمکاری بازیکنان نیست و قصد بدی هم نداشتم ما از روز گذشته تا امروز چند جلسه با مدیران باشگاه داشته‌ایم تا وضعیت تیم را بررسی کنیم.

مویسیلوویچ در مورد اینکه ملوان با حرف در لیگ برتر نمی‌ماند و باید نتیجه بگیرد و بماند گفت: بله قبول دارم که باید در عمل بمانیم و مطمئن هستم که در نیم‌فصل دوم ملوان در لیگ برتر ماندگار خواهد شد.

دیدگاه‌ها