کد خبر : 1184802 | 23 آبان 1393 ساعت 09:50 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

تقیان: سال آینده حقم را از ورزش می‌گیرم

ملی پوش دسته 85 کیلوگرم ایران می گوید بلافاصله پس از برطرف شدن مصدومیتش تمرینات خود را برای سال آینده آغاز می کند و یکی از مدعیان این دسته خواهد بود.

تقیان: سال آینده حقم را از ورزش می‌گیرم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رسول تقیان درباره عملکرد خود در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: روز مسابقه نمی دانستم می توانم روی تخته بروم یا نه. با این حال با تمام دردی که داشتم به خاطر احساس وظیفه ای که نسبت به تیم ملی داشتم روی تخته رفتم و همان چند حرکت را زدم. اما کمرم خیلی درد می کرد حتی در اولین حرکت دوضرب نیز خیلی اذیتم کرد، 190 کیلوگرم را که زدم درد کمرم بیشتر شد به همین دلیل دیگر 200کیلوگرم را نزدم.

وی با اشاره به سطح مسابقات دسته 85 کیلوگرم بیان کرد: همانطور که فکر می کردم سطح مسابقه خیلی بالا بود. برای من خیلی سخت بود بعد از 7ماه تمرین در گروه ب وزنه بزنم ولی خوب امسال این شرایط پیش آمد. البته یکی از اولویت های من برای سال 2015 این است که از مدعیان دسته 85 کیلوگرم باشم و و مطمئن هستم حقم را از این ورزش می گیرم.

تقیان درباره عملکرد کیانوش رستمی نیز گفت: کیانوش خیلی خوب کار کرد و حقش کمتر از مدال طلا نبود. البته اگر داورها اذیت نکرده بودند شاید رکوردشکنی هم می کرد ولی به هر حال مدال با ارزشی کسب کرد.

وزنه بردار تیم ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که با توجه به مصدومیتش در جام باشگاه های آسیا شرکت می کند یا خیر؟ تصریح کرد: بله، در جام باشگاه های آسیا شرکت می کنم اما خیلی سبک کار خواهم کرد. البته من به مصدومیت عادت کردم اما وقتی برگردم با چند روز استراحت و انجام دوره درمانی خوب می شود. پس از آن بلافاصله تمریناتم را برای سال آینده آغاز می کنم تا دیگر هیچ جایی برای بدشانسی باقی نگذارم.

دیدگاه‌ها