کد خبر : 1186085 | 29 آبان 1393 ساعت 18:19 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

رافخایی فرصت‌های‌مان را از دست داد

مسیلوویچ: ضعف گلزنی داریم و مهاجم می‌خواهم

سرمربی صربستانی ملوان بعد از تجربه چهارمین شکستش به همراه این تیم، ضعف گلزنی را مانع از نتیجه گیری‌اش اعلام کرد.

مسیلوویچ: ضعف گلزنی داریم و مهاجم می‌خواهم
به گزارش خبرنگار "ورزش سه" از مسجد سليمان، جدال دو تيم نفت و ملوان در هفته پانزدهم ليگ برتر با برتري شاگردان مکوندي به پايان رسيد تا مسيلوويچ با انتقاد از مهاجمان تيمش، ضعف گلزني را مانع نتيجه‌گيري بداند.

سرمربي ملوان درباره اين بازي گفت: اگر از فرصت‌هاي‌مان در نيمه اول استفاده مي‌کرديم بايد با 3 گل به رختکن مي‌رفتيم. حق ما برد بود اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. در مقابل نفت با حمایت یکپارچه هوادارانش توانست از فرصت‌هایی که داشت استفاده بهینه کرده و ملوان را شکست دهد.

وي در پاسخ به اينکه با توجه به حضور جلال رافخايي بعنوان يکي از برترين گلزنان ليگ برتر نمي‌توان ضعف نداشتن مهاجم گلزن را بهانه شکست قرار داد، گفت: در چهار بازی‌ای که سرمربی ملوان شدم فراز و نشیبی نداشتم و تنها چیزی که داشتم این بوده که بازیکنانمان نمی‌توانند موقعیت‌ها را گل کنند امروز هم باید با اختلاف سه گل برنده می‌شدیم اما رافخایی به تنهایی چند فرصت خوب را از دست داد.

سرمربی ملوان در مورد اینکه آیا تیمش از لحاظ روانشناسی مشکل دارد گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم اما باید با مهاجمان کار کرد تا به راحتی فرصت‌ها را از دست ندهند.

دیدگاه‌ها