کد خبر : 1186504 | 01 آذر 1393 ساعت 18:24 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه داربی باز صفر صفر می‌شود

موسوی:درگیری یزدانی در شکست‌مان موثر بود

مهاجم سابق استقلال از درگیری همبازیانش قبل از داربی خبر داد.

موسوی:درگیری یزدانی در شکست‌مان موثر بود
 به گزارش "ورزش سه"، علي موسوي مهاجم سابق استقلال و تيم ملي که سابقه حضور در داربي را در کارنامه‌اش دارد درباره جدال دو تيم استقلال و پرسپوليس در بازي فردا حرف زد.

موسوي درباره اين بازي گفت: هر سال که از اين بازي مي‌گذرد شاهد تقابل لوث‌تري از دو تيم هستيم و داربي هيچ چيزي براي هواداران ندارد.

وي ادامه داد: داربي هيچ هيجان و جذابيتي ندارد و واقعا اين مساله نگران کننده است. خيلي مصمم مي‌گويم اين بازي هم مساوي خواهد شد و احتمال برد استقلال هم 5 درصد است.

موسوي درباره دليل کم کيفيت شدن اين بازي اينطور توضيح داد: کمبود بازيکن خلاق يکي از دلايل اصلي کيفيت کم داربي است. اگر به بازي‌هاي قبلي اين دو تيم نگاه کنيم خلاقيت خيلي کم شده و دو تيم با پاس‌هاي اشتباه خود نقش اساسي در بد شدن داربي دارند و احساسم مي‌گويد اين داربي هم صفر صفر خواهد شد.

مهاجم سابق استقلال درباره خاطرات حضورش در داربي اينطور مي‌گويد: من  هر سه نتيجه برد و باخت و تساوي را در داربي تجربه کردم.

وي ادامه داد: برخوردم با احمدرضا عابدزاده که منجر به اخراجم از زمين شد يکي از خاطرات بدم از داربي بود. در آن زمان عابدزاده هر دو پايش خراب بود و اين مساله برخوردم با او را شديد جلوه داد و داور راي به اخراجم داد.

موسوي در ادامه گفت: سال 77 يکي از بهترين تيم‌هاي ايران را داشتيم و همه ما را برنده مطلق داربي مي‌دانستند. اما اتفاقي که شب قبل از داربي رخ داد باعث شد در روحيه بازيکنان تاثير بگذارد. داريوش يزداني شب قبل از داربي با يکي از بزرگتر‌هاي تيم درگيري شديد لفظي پيدا کرد که ادامه منجر به قهر او از اردو شد.

وي ادامه داد: يزداني با حالت قهر و چشماني اشک‌آلود اردو را ترک کرد و تا ساعت يک نصفه شب طول کشيد تا او را راضي به برگشت کنند. اين اتفاق روحيه بازيکنان را واقعا خراب کرد و در نهايت آن بازي را باختيم.

موسوي در پايان درباره خط حمله استقلال در اين بازي گفت: مطمئنا آرش برهاني که تجربيات زيادي در داربي کسب کرده مي‌تواند بار روحي خوبي به ديگر بازيکنان اضافه کند و يکي از کليدي ترين بازيکنان استقلال است. شهباززاده هم زوج خوبي در کنار او تشکيل داده و اميدوارم بتوانند اين بازي را براي استقلال در بياورند.

دیدگاه‌ها