کد خبر : 1187004 | 03 آذر 1393 ساعت 14:00 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرخاب: قلعه‌نویی با همین تیم قهرمان می‌شود

بعد از دربی زیبایی که دیدیم و البته باخت استقلال پیشکسوتان هر دو تیم نظرات مختلفی دارند در همین رابطه با عباس سرخاب یکی از پیشکسوتان استقلال که سابقه بازی در دربی را هم دارد صحبت کردیم.

سرخاب: قلعه‌نویی با همین تیم قهرمان می‌شود
سرمربی کارگر بوشهر که نتایج خوبی هم در جام حذفی و لیگ دو گرفته است در مورد دربی به "ورزش سه"، می گوید: دربی بازی خیلی خوبی بود و واقعاً زیبا بود در نیمه اول هم استقلال فوق العاده بود و به گل هم رسید البته در نیمه دوم عطش استقلال برای بردن فروکش کرد و اگر همان روند را ادامه می داد قطعاً برنده بازی بود و خود استقلال این شانس را به پرسپولیس داد و هر دو گل پرسپولیس هم در حالی زده شد که آسمانخراش های لیگ در استقلال بودند اگرچه نبود کرار هم به استقلال لطمه زد.

پیشکسوت سابق استقلال در ادامه می گوید: اصلاً شرایط به گونه ای نیست که باشگاه بخواهد تغییر مربی بدهد واگر این اتفاق بیفتد قطعاً استقلال ضرر می کند به اعتقاد من امیر قلعه نوعی می تواند با همین تیم قهرمان شود.

سرخاب در پایان می گوید: قطعاً استقلال در بازی برگشت جبران می کند و در لیگ هم می تواند به موفقیت برسد استقلال در این شرایط نیاز به حمایت دارد و می تواند به موفقیت برسد.

دیدگاه‌ها