کد خبر : 1187841 | 07 آذر 1393 ساعت 14:35 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند:دوست دارم در تیم‌ملی هم پاس‌گل بدهم

علیرضا بیرانوند گلر نفت‌تهران دیروز در دیدار تیمش با صنعت ساری یکبار دیگر نمایش فوق العاده ای را درون دروازه این کرد.

بیرانوند:دوست دارم در تیم‌ملی هم پاس‌گل بدهم
 بیرانوند در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: من اصلا تا به حال چنین جوی را ندیده بودم. این تیم به لیگ‌برتر بیاید می‌ زند روی دست تراکتورسازی تماشاچیان آنها عجیب غریب بودند. همین طور پشت سر هم اتوبوس حامل هواداران بود که وارد ورزشگاه می‌ شد. بالاخره نیمه اول توانستیم با زدن یک گل راهی رختکن شویم. پادوانی هم که یک گل به خودی زد اما با نتیجه ای که گرفتیم این گل به خودی جبران شد.

او در مورد عملکرد خودش ادامه داد: خدا را شکر چند توپ خوب گرفتم. مربی حریف گفته بود که بیرانوند توپ های زمینی را خوب می‌ گیرد آن مهاجم هم  پنالتی ها را بالا زدند که خدا را شکر یکی از آنها را گرفتم. در این بازی هم مثل بازی قبل یک توپ برای ابراهیمی فرستادم که توپ به سرش سایید و گل نشد وگرنه یک پاس گل دیگر به نامم ثبت می‌ شد می خواهم به تیم‌ملی دعوت شدم و آنجا هم پاس گل بدهم.

گلر نفت در مورد شعارهایی که هواداران علیه اش می‌ دادند گفت: من برای آنها دست تکان دادم ولی قصدم بی احترامی نبود. هواداران می‌ گفتند گلر صنعت سرورت است که بنده خدا گلرشان هم سعی می‌ کرد جلویشان را بگیرد اما بازهم شعار می‌ دادند.

بیرانوند در آخر در مورد دیدار با پدیده در نیمه نهایی افزود: من هر سال برای زیارت به مشهد می‌ روم. حالا خود امام رضا طلبیده، شک نکنید که یکی از تیم های فینالیست نفت‌تهران است ولی اول به فکر بازی با پرسپولیس در لیگ هستم.

دیدگاه‌ها