کد خبر : 1187948 | 08 آذر 1393 ساعت 09:06 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت دفاع را دست کم گرفتیم و شکست خوردیم!

کشاورزی: این بازی درس عبرتی برایمان بود

هفته چهارم لیگ برتر والیبال جام مرحوم حسین معدنی با دومین شکست پیاپی متین ورامین پیگیری شد.

کشاورزی: این بازی درس عبرتی برایمان بود
به گزارش "ورزش سه "؛ تیم متین ورامین لیگ جاری را با تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان آغاز کرد که در دو بازی نخست توانست با پیروزی مقابل پارس مهر فارس و آلومینیوم بندر عباس رقابت ها را پشت سر بگذارد. شاگردان عطایی در دو بازی گذشته نتوانستند دست پر از میدان خارج شوند و آرش کشاورزی بازیکن ملی پوش این تیم دست کم گرفتن حریف را در هفته گذشته دلیل اصلی شکست مقابل وزارت دفاع دانست.

آرش کشاورزی دریافت کننده و قدرتی زن ملی پوش ایران که از تیم پیکان به متین ورامین رفت در خصوص دیدارهفته چهارم با وزارت دفاع به " ورزش سه " گفت: تیم وزرات دفاع کمی دیر تشکیل شده بود به همین دلیل تا این هفته تنها دو بازی انجام داده بود. شناخت زیادی از بازیکنانشان نداشتیم ولی برخلاف آنالیزی که داشتیم نتوانستیم بازی زیبایی از خود برجای بگذاریم. وی افزود: متاسفانه از ابتدا این تیم را دست کم گرفتیم و تمرینات را جدی پیگیری نکردیم. تیم متین هم تغییرات زیادی در کادرفنی و بازیکنان خود داشته است ومدتی زمان لازم است تا هماهنگی ها بیشتر شود.

کشاورزی در رابطه با حواشی ایجاد شده در طول بازی و مشکلات داوری اظهار داشت: بازی هیجان بالایی داشت و داور مسابقه چندین بار رای خود را تغییر داد. این مساله اعتراض بازیکنان ما را به همراه داشت که باعث شد شیرکوند کارت زرد دریافت کند. چند مورد داور رای خود را عوض کرد که این موضوع در مسابقات والیبال نادر است زیرا در لحظاتی امتیازات حساس می شود و داور با این کار خود روند بازی را تغییر می دهد و کار به حاشیه کشیده می شود.

وی نیم فصل دوم را مهمتر تلقی کرده و تصریح کرد: نیم فصل اول باید در امتیاز گیری ها کوشا باشیم زیرا در نیم فصل دوم تیم ها از یکدیگر شناخت زیادی پیدا می کنند و کار برای همه سخت می شود. تیم ما هم در نیم فصل دوم هماهنگی های بیشتری پیدا خواهد کرد و با حضور حمزه زرینی و امیر غفور که در دوران مصدومیت خود هستند بازی های بهتری را از خود به نمایش خواهیم گذاشت.

آرش کشاورزی دیدار هفته پنجم متین را مقابل سایپای البرز دشوار خوانده و گفت: همه تیم ها در لیگ امسال قدرت مند هستند و ما امیدوارم ما از این بازی درس عبرت گرفته باشیم تا دیگر تیمی را دست کم نگیریم. باید هر بازی برایمان حکم فینال را داشته باشد تا بتوانیم مقتدرانه پیروز شویم و امتیاز بگیریم. سایپا نیز تیمی منسجم است که توانست در تهران نوین کشاورز را شکست دهد و با روحیه بالا به استقبال از ما برود. امیدوارم با تمریناتی که در این هفته داریم بتوانیم بازی زیبایی را در خانه حریف به نمایش بگذاریم پیروز میدان شویم.

ملی پوش تیم متین ورامین استقبال مردم ورامین را از بازی های لیگ کم شور توصیف کرد و افزود: سال گذشته به دلیل حضور بیشتر ملی پوشان در متین ، ورامینی ها پرشور و حرارت در سالن حاضر می شدند و تیم شهرشان را تشویق می کردند ولی در بازی های گذشته من سالن را تقریبا خالی دیدم. تیم متین به خاطر مردم ورامین تشکیل شده و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا مردم خوشحال شوند. هیچ تیمی دوست ندارد که شکست بخورد ولی والیبال مساوی ندارد و باید یکی پیروز باشد. امیدوارم در بازی های آینده سالن مملو از تماشاگرهای خون گرم باشد تا ما نیز با روحیه به میدان برویم.

آرش کشاورزی در پایان گفت: امیدوارم تیم متین روندی رو به رشد داشته باشد و توقع مردم و جامعه والیبال را بر آورده کند. امیدوارم این شکست ها تلنگری برایمان باشد تا در بازی های آینده انسجام بیشتری داشته باشیم و تیمی را دست کم نگیریم.

دیدگاه‌ها