کد خبر : 1188259 | 09 آذر 1393 ساعت 12:58 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: پرسپولیسی‎ها با من صحبت نکرده‎اند

رضا محمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و فعلی نفت‌ مسجدسلیمان که طی 24 ساعت گذشته زمزمه هایی در مورد بازگشتش به پرسپولیس شنیده شده، این قضیه را کاملا رد کرد.

محمدی: پرسپولیسی‎ها با من صحبت نکرده‎اند
محمدی در گفت‌وگو با "ورزش سه" ابتدا در مورد شرایط نفت‌مسجدسلیمان و پیروزی ای که این تیم در بازی قبلی اش به دست آورد گفت: خیلی خوب بازی کردیم با اینکه 10 نفره بودیم اما موفق شدیم تیم خوب ملوان را شکست دهیم. حالا هم بسیار امیدواریم تا در بازی با سایپا این روند را ادامه دهیم.

محمدی که به نظر می‌ رسد در دیدار با سایپا هم به عنوان دروازه‌بان اول به میدان خواهد رفت افزود: سایپایی ها تیم جوان و منسجمی هستند و مربی با شخصیت و کاربلدی همچون مجید جلالی را دارند. اما همانطور که گفتم ما نمی‌ خواهیم روند رو به رشدمان را قطع کرده و به همین دلیل به 3 امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی خواهیم داشت.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در مورد شایعاتی که پیرامون بازگشتش به پرسپولیس شنیده می‌ شود بیان کرد: اصلا و ابدا در جریان نیستم. من با نفت‌مسجدسلیمان قرارداد دارم و اگر قرار است اتفاقی بیافتد هماهنگی ها بین دو باشگاه انجام می‌ شود. ضمن اینکه تاکنون هیچ صحبتی از سوی پرسپولیسی ها با من انجام نشده.

دیدگاه‌ها