کد خبر : 1188544 | 10 آذر 1393 ساعت 15:09 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگر به بازیکن فشار می آورد

مسیلوویچ: تا 15 دسامبر بازیکن می گیریم

استوان مسیلوویچ سرمربی ملوان در حالی نیم فصل دوم را با این تیم آغاز کرد که هنوز تکلیف بازیکنان جایگزین مشخص نشده و فقط پژمان نوری به این تیم اضافه شده است و فردا باید رو در روی پدیده قرار بگیرد.

مسیلوویچ:  تا 15 دسامبر بازیکن می گیریم
به گزارش "ورزش سه"، مسیلوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

پدیده با روحیه است

قرار است با تیمی بازی کنیم که برای ما خیلی قابل احترام است. تیمی که در تبریز تراکتورسازی را حذف کند با روحیه است همه نقاط ضعف و قوت این تیم را می دانیم و کاملا آماده برای بازی فردا هستیم.

قول دادند 7 بازیکن بگیرند

پژمان نوری به تیم ما آمده که خوشبختانه فردا می تواند بازی کند چند روز پیش جلسه خوبی با مسئولان باشگاه و شهر انزلی داشتیم و همه به اتفاق قول را دادند که بازیکنان مدنظر ملوان به تیم اضافه شوند. اگر 7 بازیکن کمکی به تیم ما بیایند شرایط ما خوب خواهد شد. قرار است تا 15 دسامبر این اتفاق بیافتد اگر این قول ها عملی شود شما را دعوت می کنم به تمرین بیایید. زیرا تیم کاملی خواهد شد و برای ادامه مسابقات امیدوار خواهیم بود.

یک ماه پیش لیست دادم

حدود یک ماه پیش بازیکنان را مشخص کرده‌ام از نظر اینکه چه بازیکنی می خواهم گفته‌ام اما در مورد اسامی اشاره‌ای نکرده‌ام دوست دارم همه ایرانی و بومی باشند زیرا سریع‌تر با شرایط ملوان هماهنگ می‌شوند.

نوری بازی می کند

همه بازیکنان را در اختیار داریم. برای اولین بار پژمان نوری به میدان می‌رود. از نظر آمادگی فیزیکی تاکنون تا این حد آماده نبوده‌ایم. دو روز قبل تمرین کوتاهی را انجام دادیم و درباره زمین اگر بیشتر صحبت کنیم لوث می‌شود این زمین کماکان مشکل ماست و در این 50 روز برای اولین بار دو روز پیش برای دقایقی تمرین کردیم و بیشتر می خواستیم بازیکنان با زمین آشنا شوند زیرا تمرینی نبود. حالا اگر قرار است زمین بهتر شود یا خیر دست من نیست.

مازادی ها برنمی گردند

در مورد اینکه اگر بازیکنان اضافه نشوند بهتر نیست بازیکنان لیست مازاد به تیم برگردند تاکید کرد: به عنوان مربی می‌توانم بگویم که اگر قرار باشد 4 بازی لیگ را آنالیز کنیم باید 6-7 امتیاز می گرفتیم. موقعیت‌هایی که ما داشتیم و گل نشدند یا موقعیت‌هایی که حریفان تبدیل به گل کردند. اگر در بازی با مسجد سلیمان می توانستیم در ثانیه 50 به گل برسیم کل تیم متحول می شد اما وقتی تبدیل به گل نمی شود وضعیت برعکس می‌شود. همه برنامه‌ریزی‌ها شده بود روحیه به تیم بدهیم که این اتفاق نیفتاد البته اشتباه برای بازیکنان بزرگ هم وجود دارد بازیکنان ملوان که جای خود دارد برای همین می گویم باید بازیکن جذب کنیم نیازی نیست که به بازیکنانی که رفته اند بگوییم که برگردند.

تماشاگر به بازیکنان فشار می آورند

وقتی تماشاگر می آید فشار زیادی روی بازیکنان است که نمی توانند بازی خود را انجام دهند فردا متاسفانه همین تماشاگرانی که نیاز داریم به علت محرومیت نیستند بازیکن حرفه‌ای باید در همه شرایط حرفه‌ای باشد. چون حس می‌کنم حرفه‌ای هستم هر سوالی که دارید پاسخگو خواهم بود، حتی در صربستان هم باشم یکی از افراد نزدیک من فوت کرده که نمی توانم در تشییع پیکر او شرکت کنم وقتی حرفه ای هستم در عمل هم نشان می دهم و انتظار دارم همه این گونه باشند.

15 روز دیگر صبر کنید

عاقلانه‌تر این است که 15 روز دیگر صبر کنیم این قد زود ناامید نشویم البته من ایمان دارم به قول هایی که داده شده است.به ماندن در لیگ امیدوار هستیم. باید موقعیت اول و دوم به گل تبدیل شود و این برد برای همه خوب خواهد بود

دیدگاه‌ها