کد خبر : 1188776 | 11 آذر 1393 ساعت 15:14 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌پناه:احتمال دارد 10درصد جریمه را ببخشیم

رئیس هیات مدیره استقلال ادعا می‌ کند که احتمال بخشیده شدن جریمه 10درصدی بازیکنان و کادرفنی وجود دارد.

صاحب‌پناه:احتمال دارد 10درصد جریمه را ببخشیم
به گزارش "ورزش سه"، در پایان جلسه روز یکشنبه هیات مدیره باشگاه استقلال به خاطر نتایج ضعیف این تیم 10درصد از قرارداد کادرفنی و بازیکنان این تیم کم شد. اما حالا با توجه به پیروزی استقلال برابر راه‌آهن دوباره آبی ها در کورس قهرمانی قرار گرفته اند.

کامران صاحب پناه در این باره به ورزش سه گفت: ما این جریمه را برای شوک به بازیکنان انجام دادیم. البته من خودم هم موافق نیستم که جریمه همیشه تاثیر مثبت دارد. با این حال اگر تیم ما شروع به برد کند و دوباره به کورس قهرمانی برگردد، احتمال دارد 10درصد به صورت پاداش به بازیکنان برگردانده شود.

او در مورد اینکه آیادر جلسه هیات مدیره حرفی در مورد برکناری قلعه‌نویی شد یا نه هم گفت: من این را باید بگویم که تمام اعضا موافق ادامه کار امیر قلعه‌نویی بودند. ما در مورد نتایج ضعیف استقلال حرف زدیم ولی هیچ صحبتی از تغییر نشد. از نظر من تغییرات همیشه کارساز نیست و باید زمان بدهیم که یک مربی بتواند کارش را انجام دهد.

رئیس هیات مدیره استقلال ادعا می‌ کند نتایج خوب این تیم به زودی شروع خواهد شد: شک نکنید نتایج خوب استقلال به زودی شروع می‌ شود، درست است که ما از جام‌حذفی، حذف شدیم ولی هنوز فرصت داریم که همه چیز را جبران کنیم. هواداران باید صبور باشند تا استقلال بار دیگر روزهای خوبش را ببیند.

دیدگاه‌ها