کد خبر : 1189024 | 12 آذر 1393 ساعت 14:09 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

یوسفی: درست نیست از ملوان جدا شوم

محسن یوسفی که در این هفته ها برای تیمش خوب گل می زند. با وجود پیشنهادی که از چند تیم لیگ برتری دارد، معتقد است که درست نیست در چنین شرایطی ملوان را تنها بگذارد.

یوسفی: درست نیست از ملوان جدا شوم
یوسفی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: حضور آقای مسلوویچ در ملوان خیلی خوب بود، اما از بابت نتایجی که به دست آوردیم نمی توانیم از او دفاع کنیم.

ملوان راحت امتیاز از دست می دهد

در این چند هفته ملوان خیلی راحت امتیاز از دست می دهد. در صورتی که در بازی با نفت مسجد سلیمان، نفت تهران و حتی همین بازی مقابل پدیده هم می توانستیم برنده باشیم، امتیاز از دست دادیم. یا مثلا بازی با فولاد که در دقیقه 90 روی مدافع فولاد پنالتی شد و متاسفانه گل خوردیم. در کل متاسفانه اتفاقات فوتبال به نفع ما پیش نمی رود. خوب بازی می کنیم، اما نتیجه نمی گیریم. امیدوارم در 14 هفته باقیمانده از لیگ بتوانیم نتیجه را جبران کنیم و جایگاه بهتری در جدول به دست آوریم. تیم ما خیلی امیدوار است.

برای پدیده باخت مهم نبود

در این بازی شاید اگر پدیده می باخت هم برایش مهم نبود. اما چون ما باید می بردیم. وقتی که بازی 2-1 بود کشیدیم عقب، در حالی که اگر رو به جلو بازی می کردیم می توانستیم نتیجه را حفظ کنیم. اما آنقدر استرش و فشار روی ما هست که نمی توانیم نتیجه بگیریم.ما خیلی خوب قوتبال بازی می کنیم. اما متاسفانه چون استرس داریم نتیجه لازم را به دست نمی آوریم.

می توانستم گل سوم را بزنم

همه از من می پرسند که چیکار می کنی که خوب گل می زنی؟ باور کنید من مثل همیشه هستم. اما خب این رسم فوتبال است که هر بازیکنی که گل بزند، بیشتر به چشم می آید. سالهای گذشته هم من خیلی تلاش می کردیم. اما امسال چون در گوش چپ هستم و کمی بیشتر نفوذ می کنم. شرایط گل زنی پیدا کردم و خوشحالم که می توانم برای ملوان هم گل بزنم. من در این بازی موقعیت هم داشتم که گل سوم را بزنم. کاش این اتفاق می افتاد و ملوان می برد.

درست نیست از ملوان جدا شوم

یکی دو تیم لیگ برتری برای نقل و انتقالات، با من تماس گرفتند. اما من فکر می کنم بهتر است در این شرایط ملوان را تنها نگذارم. تیم ما خودش دنبال بازیکن است و به من احتیاج دارد. شکل خوبی ندارد اگر من در این شرایط این تیم را تنها بگذارم. مگر اینکه او باشگاهها با باشگاه ملوان وارد مذاکره شوند و آن وقت نظر ملوان جدایی من باشد.

شرایط مشابه ملوان و ذوب

ما و ذوب آهن شرایطی مشابه هم داشتیم. اما از وقتی که آنها ما را در انزلی شکست دادند شراایط برای ذوب تغییر کرد. به عقیده من الان ملوان شرایطی دارد که همه یعنی مدیریت و کادر فنی و بازیکنان باید پشت هم باشند و نتیجه را گردن دیگری نیندازند، تا بتوانیم نتیجه بگیریم. چون ملوان خوب فوتبال بازی می کند قطعا به حقش می رسد.

حضور پژمان خیلی مفید بود

فکر کنم حضور پژمان نوری در ملوان هم خیلی خوب بود. واقعا تاثیر مثبتی در ملوان داشت. خیلی در این بازی زحمت کشید. کلا بزرگترها تیم همه خوب بودند. این بازی بدون تماشاگر بود. اما امیدوارم از بازی بعد که تماشاگرها حضور داشتند. از آنها می خواهم که از تیم حمایت کنند و شعارهایی ندهند که خود بازیکنان که ناراحت هستند، شرایطشان بدتر شود.

از مسلوویچ دفاع نمی کنم

آقای مسلوویچ خیلی مربی خوبی هست و از روزی که آمده خیلی کارها کرده است. اما خب چون از بابت نتیجه گیری ضعیف عمل کرده است. نمی توانیم از او حمایت کنیم. او خیلی خوب کار می کند اما در زمین مسابقه نتیجه نمی گیرد. در نتیجه نمی توان از او دفاع کرد

دیدگاه‌ها