کد خبر : 1189097 | 12 آذر 1393 ساعت 18:42 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه؛ ستاره‌های خارجی باشگاه فولاد

باشگاه فولاد خوزستان سعی کرده در خرید بازیکنان خارجی وسواس به خرج بدهد و بازیکنان با کیفیتی را راهی لیگ برتر ایران بکند.

گزارش ویژه؛ ستاره‌های خارجی باشگاه فولاد
 به گزارش "ورزش سه" از اهواز، باشگاه فولاد خوزستان همیشه سعی داشته که بازیکنان خوب و با کیفیتی از لیگ های دیگر به ایران بیاورد تا بتواند از آن ها استفاده خوب بکند و تنها یک خرج برای باشگاه نباشند.
فولاد خوزستان از قدیم بازیکنان خارجی خوب زیادی در ترکیب خود داشته است ، از عماد محمد رضا و دنی الروم گرفته تا سامال سعید ، کارلوس آلبرتو ، پادوانی و شیمبا.

نونگ بازیکن کامرونی جدید فولاد در اولین بازی خود برای فولاد گل زد تا باز هم نشان دهد فولاد خوزستان ولخرجی نکرده است و خرید خوبی داشته است.گل زیبای نونگ در بازی نخستش بهانه ای شد تا نگاهی کوتاه به چند ستاره خارجی فولاد که در لیگ ایران درخشیدند بندازیم.

1)عماد محمد رضا: مطمئنا یکی از بهترین بازیکنان عراقی شاغل در تاریخ لیگ برتر ایران عماد رضا خواهد بود.عماد رضا در فولاد توانست بدرخشد و در 14 بازی 8 گل برای این تیم به ثمر رساند و سپس به سپاهان ، الزمالک مصر، شاهین بوشهر پیوست.او با تیم سپاهان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی  ایران شد ،عماد همچنین توانست آقای گل بیگ برتر ایران نیز شود.


2) آرماندو سا: پس از سقوط فولاد خوزستان به دسته یک ، فولادی ها  ایناسیو ، مربی سرشناس پرتغالی را به تیمشان آوردند.ایناسیو داماد خود آرماندو سا را به فولاد آورد.او که در بنفیکا ، ویارئال و اسپانیول سابقه بازی داشت بعد از فولاد  دو فصل در سپاهان بازی کرد.او به همراه سپاهان قهرمان ایران شد.


3) فابیو جانواریو : فابیو هنوز که هنوز است نه تنها در قلب فولادی ها بلکه سپاهانی ها و استقلالی ها مانده است.او دوسال در فولاد خوزستان بود و توانست 14 گل برای فولاد به ثمر برساند.اوسپس در تیم های سپاهان و استقلال تهران بازی کردو به دلیل یک مصدومیت شدید فوتبال را کنار گذاشت.



4) لوسیانو پریرا ( شیمبا ) : مهاجم برزیلی که در زمان فرکی به فولاد پیوست و رفته رفته پایش به گل باز شد .او در دو فصل توانست 21 گل برای فولاد خوزستان به ثمر برسیاند و بهترین گلزن خارجی لیگ برتر شود.او پس از قهرمانی با فولاد خوزستان به سپاهان پیوست.



در این فصل نیز ، فولاد خوزستان سه بازیکن خارجی همراه خود دارد.مساریچ در قلب خط دفاع که بازیکن مسلط و خوبی نشان داده است.چاگو در وسط زمین بسیار عالی بازی می کند و بختیار رحمانی در مصاحبه ای گفته بود چاگو بهترین خرید باشگاه فولاد خوزستان بوده است.و البته نونگ که در همان بازی اول ارزش های خود را نشان داد.




دیدگاه‌ها