کد خبر : 1189497 | 14 آذر 1393 ساعت 22:10 | 95K بازدید | 0 دیدگاه

نعمت اللهی: از استقلال جدا شدم تا دیده شوم

احمد نعمت اللهی، بلند ترین مدافع لیگ که در بازی با الریان پدیده آبی ها نام گرفت به تازگی از استقلال جدا شده. این مدافع جوان در این باره و وضعیت حال حاضرش گفت و گویی انجام داد.

نعمت اللهی: از استقلال جدا شدم تا دیده شوم
 نعمت اللهی در مورد جدایی از استقلال به "ورزش سه" گفت: استقلال تیم بزرگ و خوبی است و بازی کردن برای استقلال آرزوی هر بازیکنی است.من فوتبالم را مدیون این تیم هستم چون در استقلال شناخته شدم اما شرایط به گونه ای پیش رفت که مجبور به جدایی از تیم محبوبم شدم.

او در مورد شایعه حضورش در پیکان ادامه داد: بعد از جدایی ام از استقلال از تیم پیکان پیشنهاد داشتم ولی به توافق نرسیدم و الان از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و در حال مذاکره با آن ها هستم.

وقتی از این بازیکن در مورد شایعه اختلافش با قلعه نوعی سوال شد پاسخ داد: نه،چنین چیزی نیست.قلعه نوعی مربی بزرگی است و به گردن من حق دارد و من همیشه قدردان زحمات این مربی بزرگ هستم و شاگردی این مربی برای من افتخار است و دوست دارم در آینده نیز با او کار کنم.

نعمت اللهی در آخر افزود: دلیل اصلی جدایی من از استقلال این بود که بتوانم فرصت بیش تری برای بازی کردن داشته باشم و بتوانم خودم را بیش تر به جامعه فوتبال نشان دهم.امیدوانم بتوانم برای تیم جدیدم مثمر ثمر باشم و در نهایت به تیم ملی امید دعوت شوم.

دیدگاه‌ها