کد خبر : 1189707 | 15 آذر 1393 ساعت 18:10 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه: حبس کشیده های سرخپوش را بشناسید

مدیران پرسپولیس مشتری دائمی محبس!

بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس ادامه خواهد داشت و ظاهرا او باید امشب را در بازداشتگاه بگذراند.

مدیران پرسپولیس مشتری دائمی محبس!
 به گزارش "ورزش سه"، سیاسی که به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شخصیت حقوقی مهمی در فوتبال ایران است با شکایت طلبکاران پرسپولیس راهی زندان شده است.اما سیاسی اولین مدیرعامل بازداشتی پرسپولیس نیست. او یکی از چند مدیری است که کار در مجموعه قرمزپوشان او را راهی جایی کرده که هیچ بنی بشری علاقه حضور در آنجا را ندارد.

آیا حضور ذهن دارید که قبل از سیاسی کدام مدیرها بازداشت شده بودند؟

* محمد رویانیان:
مدیرعامل پرسروصدای پرسپولیس چندی بعد از اینکه پرسپولیس را به علی پروین تحویل داد، راهی زندان اوین شد و مدت زیادی بازداشت بود. البته ظاهرا علت بازداشت او به خارج از حوزه فوتبال تعلق داشت.

* امیر عابدینی:
مدیرعامل پرسپولیس در دهه 1370 و سهامدار 20درصدی پرسپولیس قبل از تحویل به سازمان تربیت بدنی، مدتی را در بازداشت گذرانده است. اختلاف بین سهامداران پرسپولیس و مدعیان مالکیت عامل بازداشت امیر عابدینی بود.

* عباس انصاری‌فرد: او که در سه دوره مختلف مدیرعامل پرسپولیس بوده، در خرداد 1380 به دلیل آنکه نامش در پشت چک های وصول نشده باشگاه پرسپولیس وجود داشت مدتی در بازداشت به سر برد.

* حجت الله خطیب:
مدیرعامل پرسپولیس بعد از اکبر غمخوار که از سوی سازمان تربیت بدنی وقت به این سمت منصوب شده بود، به دلیل برگشت خوردن یکی از چک هایش در تاریخ اسفند 85 بازداشت شد.

اینکه مدیران پرسپولیس یکی پس از دیگری سر از زندان در می‌ آورند به هیچ وجه نشانه خوبی نیست.

دیدگاه‌ها