کد خبر : 1190866 | 21 آذر 1393 ساعت 13:47 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

هرندی: در لیگ یک زد و بند وجود دارد

در چند بازی اخیر در لیگ یک سر و صدای بسیاری از تیم از جهت داوری به هوا رفته است. امید هرندی سرمربی داماش یکی از تیم هایی بود که اعتراض شدیدی به داوری داشت.

هرندی: در لیگ یک زد و بند وجود دارد
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی داماش تاکید دارد که در لیگ یک هنوز زدو بند حرف اول را می زند:نمی دانم که چطور این را بیان کنم اما می خواهم بگویم من و کادرفنی نباید در خصوص مسائل داوری ورود بکنیم. بلکه یک نفر باید بالاسر تیم باشد که این مسائل را دنبال کند. کادرفنی فقط می تواند در مورد این قضایا صحبت بکند که مثلا من بعد از بازی با گل گهر یا این بازی اینکار را انجام دادم. شما میدانید که لیگ یک همیشه آبستن حوادث است! در لیگ یک بارها اتفاق افتاده که بسیاری از مربیان را به خاطر زدوبند پشت پرده منشوری و محروم کرده اند. شما شک نکنید که در لیگ یک همیشه و هنوز هم زدو بند وجود دارد و هنوز دیدن این بازیکن و آن مربی وجود دارد؛ ما که اهل اینکار  ها نیستیم. فکر می کنم شاید به توانایی فنی من کسی شک داشته باشد، اما به صداقت من کسی شک ندارد. به دین، به مذهب هنوز هم در این لیگ زد و بند وجود دارد! جلوی چشم داور خطای صد در صد اتفاق می افتد داور نمی گیرد! دیگر در این موارد باید چطور صبر کرد؟! شما اخطارهای تیم ما را ببینید؛ هشتاد درصد اخطارهای تیم من غیرفنی بوده و به این دلیل بود که روی اعصاب بازیکنان من رفته اند.

وی درباره شرایط تیمش در لیگ یک هم گفت :اگر بگویم با این پتانسیل برای صعود آمده ایم انتظارات را بالا برده ایم. تیم من همین الان در سطح تیم های بالای جدول بازی می کند اما قبول کنید این ظلم است که ما بیاییم و تیم هایی مثل شهرداری تبریز، نفت آّبادان، پاس و مس رفسنجان را ببریم! این ها تیم هایی هستند که زمین، امکانات و پول دارند و کل استان از آنها حمایت می کند؛ آنوقت فوتبال زیر سوال نمی رود که ما با 20 بازیکن جوان و بدون پشتیبانی لازم بیایم و تمام آنها را ببریم؟ باور کنید که اگر اینطور شود که دیگر کسی نمی آید تا در فوتبال سرمایه گذاری کند. اگر تیم شرایط خوبی داشت که چنین حرف هایی  مطرح نمی شد و من نمی آمدم. وقتی یک هفته مانده به مسابقات آمدند و سراغم و گفتند بیا و این تیم را حفظ کن، بدون لحظه ای فکر قبول کردم. بروید از بچه های من (بازیکنان) بپرسید که امید هرندی هر هفته آمد چه چیزی به شما گفت؟ غیر از این بود که گفت ما فقط همدیگر و مردم را داریم؟

دیدگاه‌ها