کد خبر : 1191223 | 23 آذر 1393 ساعت 15:53 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید تراکتورسازی وعده داد؛

رادامس: در آسیا با هواداران آتش بازی می‌کنیم

دفاع میانی خارجی جدید تراکتورسازی از حضور در تبریز ابراز رضایت می‌کند و در حال حاضر تنها چیزی که او را شگفت‌زده کرده سرمای شدید این ‌روزهای این شهر است.

رادامس: در آسیا با هواداران آتش بازی می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" رادامس، مدافع میانی جدید و برزیلی تراکتورسازی امیدوار است بتواند به همراه ادینهو به عنوان بازیکن هم‌وطنش در تبریز عملکرد خوبی داشته باشد.

گفت و گوی رادامس با "ورزش سه" را در ادامه می‌خوانید.

تفاوت دمایی تبریز و برزیل جالب توجه است

فرصت چندانی برای اینکه کاملا با شهر تبریز آشنا شوم نداشته‌ام و در حال حاضر تنها استادیوم و محل تمرین و لاله پارک این شهر را دیده‌ام و به نظرم این شهر پیشرفته و فوق العاده است و از حضور در آن لذت بردم. این شرایطی است باعث می‌شود زندگی برای فوتبالیست ایده آل باشد. اما یک نکته جالب؛ اینجا واقعا هوا خیلی سرد است و این درحالی است که در همین لحظه و در برزیل هوا گرم است و من باید به این شرایط عادت کنم و در کل مشکلی وجود ندارد.

سکوهای خالی متعجم کرد

پیش از حضورم از شور حضور تراکتورسازی‌ها شنیده بودم. مدت کوتاهی است به اینجا آمده‌ام اما استقبال خوبی از من در صفحات مجازی و شخصی‌ام داشته‌اند. اینها خوب هستند ولی متاسفانه من در اولین دیدار این تیم نتوانستم آنها را ببینم ولی فیلم و تعریف آن را زیاد شنیده ام و امیدوارم بتوانم نقشی در خوشحالی آنها داشته باشم.

استرس؟ نه! من در استادیوم فینال جام‌جهانی بازی‌ کرده‌ام

من به بازی در استادیوم بزرگ و هواداران آن عادت دارم. برزیل چند تیم بزرگ با استادیوم های بزرگ و پر از تماشاگر دارد که در آن استادیوم‌ها بازی کرده ام و بازی در این دیدارها را به خوبی بلد هستم. من در استادیومی بازی کرده ام که فینال جام جهانی در آن برگزار شده است. من هواداران را دوست دارم و زمانی که دیروز وارد استادیوم شدم و دیدم که هواداری حضور ندارد و آنها را محروم کرده اند متعجب و ناراحت شدم. این استادیوم باید همیشه پر از هوادار و آتش بازی و شادی باشد .

با ادینهو صحبت کردم و آمدم

زمانی که از تراکتورسازی پیشنهاد شد با ادینیو تماس گرفتم و او به من گفت که تراکتور تیم بزرگی در ایران و آسیا است. تراکتور تیمی حرفه ای است که آن را با هوادارانش می‌شناسند. تیمی خوب و مدعی قهرمانی که تمام تمرکز آن روی قهرمانی و بازی در آسیا است و از این موضوع خوشحال شدم که به تیمی خواهم رفت که در لیگ قهرمانان بازی می کند و هواداران حامی بزرگ آن در استادیوم هستند

دیدگاه‌ها