کد خبر : 1191400 | 24 آذر 1393 ساعت 13:22 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

شروط فولاد برای حضور نیکولیچ در تیم جوانان

معاون باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید هنوز درخواست رسمی برای حضور "نناد نیکولیچ" مربی این تیم برای حضور در تیم جوانان ایران نیامده است.

شروط فولاد برای حضور نیکولیچ در تیم جوانان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، اسماعیل عسگریان درباره درخواست امیرحسین پیروانی سرمربی تیم جوانان ایران برای حضور نناد نیکولیچ در این تیم، اظهار کرد: ما خودمان به نیکولیچ نیاز داریم ولی هنوز درخواست رسمی هم به باشگاه نیامده است. ضمن اینکه نیکولیچ علاوه بر آکادمی فولاد، در تیم بزرگسالان هم مربی است و حضورش در تیم جوانان ایران، علاوه بر نظر مثبت خودش به نظر اسکوچیچ (سرمربی فولاد) هم بستگی دارد.

وی افزود: نیکولیچ قبلا هم به تیم جوانان کمک کرده بود ولی مشخص نیست الان بخواهد به این تیم کمک کند یا خیر. با این حال ما از هیچ کمکی به فدراسیون فوتبال دریغ نخواهیم کرد.

معاون باشگاه فولاد درباره حضور این تیم در تورنمنت اسپانیا هم تاکید کرد: ما در حال مکاتبه با سفارت اسپانیا هستیم تا بتوانیم ویزای بازیکنان را بگیریم. تا حالا در این مرحله قرار داریم.

عسگریان در پایان درباره وضعیت سروش رفیعی و مشکل کارت پایان خدمت این بازیکن هم گفت: تمرینات فولاد تعطیل است و رفیعی به شیراز سفر کرده است. ما از طریق فدراسیون فوتبال و مراجع دیگر پیگیر حل مشکل رفیعی هستیم ولی دستمان از همه جا کوتاه بوده و به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

دیدگاه‌ها