کد خبر : 1193320 | 05 دی 1393 ساعت 15:36 | 116.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی از تصمیم باشگاه سایپا دفاع می‌کند

600 میلیون تومان پول رضایتنامه کاوه رضایی

باشگاه سایپا برای انتقال کاوه رضایی مهاجم این تیم به استقلال از آبی ها مبلغ 600 میلیون تومان برای رضایتنامه درخواست کرده است. مبلغی که ممکن است انتقال این بازیکن را به استقلال منتفی کند.

600 میلیون تومان پول رضایتنامه کاوه رضایی
به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که به شدت مورد توجه امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی ها قرار گرفته و او از اعضای هیات مدیره خواسته است که هر طور شده مهاجم سایپا را جذب کنند.

با این حال رضایی فقط یک نیم فصل با سایپا قرارداد دارد و قاعدتا مبلغ 600 میلیون تومان بابت صدور رضایتنامه او کار انتقالش را سخت می‌ کند. گفته می‌ شود باشگاه استقلال برای عقد قرارداد یک سال و نیمه با او حداقل باید مبلغ 900 میلیون تومان هم به خودش پرداخت کند و بنابراین انتقال رضایی یک و نیم میلیارد تومان برای استقلال خرج برمی دارد.

مجید جلالی سرمربی سایپا در گفت‌وگو با "ورزش سه"، ادعا می‌ کند که از مبلغ دقیق رضایتنامه رضایی خبر ندارد اما رقم 600 میلیون تومان هم خیلی بیراه نیست: من در جلسه ای که با مدیران باشگاه داشتم از آنها خواستم که با رضایی ادامه بدهیم اما باشگاه حرفی زد که از نظر من خیلی هم بیراه نبود. آنها گفتند که رضایی اگر بخواهد قراردادش را تمدید کند، باشگاه استقبال می‌ کند اما اگر قرار باشد در پایان فصل به تیم دیگری برود، بهتر است در همین نیم فصل از او درآمدزایی کنیم. واقعیت این است که من نمی‌ دانم باشگاه چه مبلغی را برای صدور رضایت نامه وی در نظر گرفته. اما اگر از من می‌ پرسید می‌ گویم که این مبلغ خیلی هم بیراه نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا واقعا مبلغ 600 میلیون تومان برای رضایتنامه بازیکنی که فقط یک نیم فصل با سایپا قرارداد دارد زیاد نیست هم گفت: شما به نیم فصل نگاه نکنید، شما به این مساله توجه کنید که بازیکن با کیفیتی مثل کاوه رضایی قرار است از سیکل باشگاه خارج شود. این را هم در نظر بگیرید که باشگاه هایی که می‌ خواهند رضایی را جذب کنند برای یک نیم فصل او را نمی‌ خواهند. آنها حداقل می‌ خواهند قرارداد یک سال و نیم یا دو ساله با رضایی امضا کنند. به همین دلیل من فکر می‌ کنم اگر واقعا باشگاه سایپا این مبلغ را از استقلال خواسته باشد، پول آنچنان زیادی نیست.

دیدگاه‌ها